بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آیا دچار نگرانی بی دلیل میشوید؟

بعضی روزها هست که بی جهت دچار دلشوره و نگرانی میشویم ،از دید من این مسئله میتواند 2 علت اصلی داشته باشد ، دلیل اول اتفاقاتی است که در ضمیر ناخودآگاه ما می افتد و در حالت عادی به آن دسترسی نداریم و آن را بی علت تصور میکنیم و علت دوم تغییرات هورمونی میباشد که در خانمها شدیدتر و ملموس تر است.

برای رهایی از این حالت چیزی را که تجربه کردم پیشنهاد میکنم ، به این فکر کنید که علت این نگرانی هر چه میخواهد باشد ، فرضا هم به علت اصلی آن پی بردم ، اگر راه چاره ای برایش وجود داشته باشد که انجام میدهم ، اگر ببینم که کنترل آن از دست من خارج است و توانی برای از میان برداشتن آن ندارم یا اصولا نمیدانم که چرا نگرانم ؟ رهایش میکنم و در اوج نگرانی به خاطرات و یا یک موضوع خنده دار فکر میکنم ! معمولا احساس نگرانی و دلشوره از بین میرود.اگر باز هم این احساس ادامه داشت یه چیز شیرین بخورید ، معمولا قند بالا در خون باعث نشاط میشود. نمیبینین افرادی که شیرینی زیاد میخورن همیشه خوشحالن؟ البته در حدی باشد که بعدا" دچار افسردگی اضافه وزن نشوید ! (لبخند)

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 14:53

فکر میکنم برای همه پیش اومده،گاهی فقط گذر ثانیه ها درمانشه البته قرار گرفتن در یه موقعیت دیگه که بتونه از فکر کردن به اون موضوع دروت کنه خیلی خوبه ولی یه وقتایی حالت بده و حتی نمیدونی چته و علتش چیه!
با قسمت خوراکی و شکلاتش خیلی موافقم اصلا نباید ازش غافل بشیم چون معجزه میکنه

کلا فکر کنم برای خانمها چیپس و شکلات و پفیلا و یه کوچولو هم غیبت کردن بهمراه کاسه تخمه ، درمان تمام دردهاست ! (لبخند)

سارا(چیکسای) چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 12:46 http://15azar59.blogsky.com

گاهی اره حتی دچار تپش قلب شدید میشم ولی اکثر مواقع با علت هست

بعضی وقتا طپش قلب برای درمان نیاز به شخصی داره که لازم نیست پزشک یا متخصص باشه !
یه نوازشگر خوب و صبور کافیه.

دختر غریبه چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 12:20 http://strangergirl66.blogfa.com

من اگه مشکل استرسم رو پیدا کنم باید با یه نفر صحبت کنم تا آروم بشم
اگه بی علت باشه باید اون روز تموم بشه تا استرس بی علتم از بین بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد