بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مزاحم یا مراحم ؟

یه سوال از دخترانی که همه اقایان را در خیابان مزاحم فرض میکنن ! آیا همه مزاحمن؟

خب یکی از مواردی که اقایون ممکنه از یه دختر خوشش بیاد و شاید ملاک مهمی براشون باشه ظاهر آن دختر است ، ممکن است نیت خوبی هم داشته باشه ، یکی شما را دیده و خوشش آمده ، چکار کنه که انگ مزاحمت روی او نچسبانید؟ تعقیبتون کنه خوبه ؟

از دید من آشنایی خیابانی زیاد مطلب جالبی نیست بنا به دلایل شخصی خودم ، فکر میکنم شروع و علت یک رابطه با ظاهر بوده و شما هیچ اطلاعی از فکر و روحیات یا حتی سلامت ذهن طرف ندارید. ولی اینجور هم نمیبینم که هر کس از دختری در خیابان خوشش آمد ، بشه مزاحم خیابانی !

در مواردی دیدم که پسری با قصد دادن شماره نزدیک شده و دختر هم احتمالا" رزمی کار بود! ،شماره دادن بهش شده یک جنگ تن به تن خیابانی ، خب شماره را بگیر و اگر نخواستی ارتباط هم داشته باشی ، چند متر آنطرف تر پاره کن و بریز دور !


با اینکه میدانم دخترها هم  زرنگ هستن و با یک نگاه از ظاهر و امکانات کسی که پیشنهادی بهشون میده مطلع میشن که او چه قصد و نیتی داره ، ولی اگر کسی محترمانه ازتون برای آشنایی بیشتر و با اطلاع خانواده ها پیشنهادی داد ،  شما هم برخورد مناسبی با او داشته باشید.

میتونین شماره را به پدر یا مادر خود بدهید و اتفاق آن روز را تعریف کنید. شاید آن شخص محترم مورد نظر مزاحم نباشد و یک خواستگار مراحم باشد !

نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم شفتالو یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 12:28

چقدر نیومدم اینجا.

از بالا خوندم تا رسیدم به این پست. خندم گرفت. دلم نیومد نظر نزارم.
+تجربه دارین از رزمی کاری دختراااا.

شخصا نه ولی یه بار دیدم تو خیابون ، منم کلی خندیدم. ممنون از حضورتون

Brn پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 ساعت 01:16 http://Ebtehall.blogfa.com

اول اینکه ممنون از حضورت و ممنون از نظر با ارزشی که برام گذاشتی واقعا خوشحال شدم که بعد از برگشت اینجوری تشویق شدم... درباره این مطلبت هم موافقم، من خودم هیچ وقت قبلا ناراحتی به وجود نمیاوردم باذاین نوع پسرها و‌چند قدم اونطرف تر شماره رو مینداختم ولی خب بعضی وقتها باعث ازارم میشدن که پشیمون میشدم از رفتار خوب

عقیده دارم هیچوقت اخلاق خوب باعث پشیمانی نخواهد شد.ممنون از حضورتون

ستاره چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 21:26

من اینکار را نمیکنم به دلایلی که گفتم ، ولی مطمئنم اگر بخوام اینکار را بکنم کسی دست رد نمیزنه !

!!!! خودشیفته ی کی بودی تو؟!!!!

توصیه میکنم یا کاری را نکنین یا اگر میخواهین انجامش بدین با اعتماد به نفس برین جلو ،وقتی طرف مقابل اینو در وجودتون حس کنه ، بیشتر بهتون بها میده ، چه در کار چه در زندگی

دختر غریبه چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 13:38 http://strangergirl66.blogfa.com

برای من پیش میاد ولی مزاحم نمیدونم و محترمانه رد میکنم
اما بوده کسی که بدون اینکه من ببینمش تو خیابون دیده و خونوادش رو فرستاده برای صحبت با مادرم


یاد خاطره ای افتادم و توی وبم مینویسم

پس شامل مراحمین بوده !

سارا(چیکسای) چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 13:24 http://15azar59.blogsky.com

یه جوری اخرش رو نوشتید ادم احساس میکنه خودتون همین الان با صورت ورم کرده و یک بادمجان پای چشم مورد عنایت نسوان محترم قرار گرفتید همچین حس با سوز و گدازی داشت اخرش

درگیری دختر و پسر ها سر شماره دادن را تو خیابون زیاد دیدم ، گاهی هم کار به توهین کشیده ، اصلا حس خوبی نمیگیرم این صحنه ها را میبینم ،من اینکار را نمیکنم به دلایلی که گفتم ، ولی مطمئنم اگر بخوام اینکار را بکنم کسی دست رد نمیزنه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد