بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

با سرمایه کم چه بکنیم؟

گذاشتن پول در بانک (در حال حاضر با 15 درصد سالانه ) گزینه جالبی نیست ، یعنی برای هر میلیون 12 هزار و پانصد تومان ماهانه به شما تعلق میگیرد.

با توجه به اعلام نرخ تورم رسمی ، قدرت خرید شما در سال دیگر کم خواهد شد و آن 15 درصد حتی نمیتواند ارزش واقعی پول شما را حفظ کند.ولی اگر قصد یا توان هیچگونه تجارتی ندارید میتوانید پولتان را سپرده بگذارید.

کارهای تولیدی گزینه های خوبی هستند ولی نیاز به سرمایه بالا دارند و شامل بحث ما نمیشوند.

کار در خانه هم معمولا بازدهی آنچنانی ندارد مگر اینکه مورد نیاز مردم باشد ، خیاطی  در خانه مورد خوبی محسوب میشوند.ولی درست کردن وسایل تزئینی در این موقعیت که مردم فقط سراغ احتیاج روزمره هستند زیاد جالب نیست.

به خانمها توصیه میکنم یه دوره آرایشگری ، خصوصا آرایش عروس در آموزشگاه های زیر نظر فنی و حرفه ای بگذرانند و پس از گرفتن مدرک در همین زمینه اقدام کنند .

بهترین شکل برای سرمایه کم ،  در شهر محل زندگی خود  سراغ عمده فروشان یک کالا (غذایی ، بهداشتی ، صنعتی ، قطعات کامپیوتر و ...) بروید و با خرید عمده و توزیع آن در سطح شهر به فروشندگان جزء آن محصول هم ارزش پولتان را حفظ کنید و هم تجارت کنید. (تاسیس شرکت پخش یا مشابه آن) توصیه میکنم سراغ مواردی بروید که تاریخ مصرف نداشته باشند ، مثل صنعتی و کامپیوتر .

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا(چیکسای) شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 15:54 http://15azar59.blogsky.com

حدستون درسته ..

سارا(چیکسای) شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 15:26 http://15azar59.blogsky.com

با سرمایه کم به رستوران رفته به سفر یک روزه رفته تا انجا که جا دارد خرید کنیم و ان را بر باد دهیم ..والا دو روزه دنیا
جدای از شوخی با سرمایه کم میشه بصورت تجمیعی کار کرد چندین سرمایه کم هر کس به نسبت سرمایه سهام داشته باشه و البته خب ریسک هستش

سارا بشدت مشکوک هستی ، دیدی بعضی آدمها در قالب شوخی یه چیزی میگن ولی واقعا آن کارو میکنن ، فکر میکنم سرمایه گذاری شما هم ، همونی باشه که در ابتدای نظرتون نوشتید ! البته با نگاه به تامین آینده مناسب ، من با همین روش زندگی میکنم.
***
بهیچ عنوان شراکت خصوصا در سرمایه کم را پیشنهاد نمیدم ، حتی با خواهر و برادر و آشنا !
شاید یه پست در زمینه شراکت مالی در آینده بنویسم و دیدگاه خودم را تقدیم کنم.

دختر غریبه شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 13:59 http://strangergirl66.blogfa.com

گذروندن دوره های آموزشی آرایشگری هزینه زیادی داره ....
من وقتی تو آرایشگاه شنیدم که برای هر دوره آموزش چه مبلغهایی باید پرداخت بشه پشیمون شدم که سمت این کار برم

اگر سرمایه کمی دارید ، پرداخت این هزینه ها سرمایه گذاری خوبی برای آینده شغلی شما خواهد بود.

تیلوتیلو شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 12:00 https://meslehichkass.blogsky.com/

میدونی دلم از این پست گرفت
در مملکتی چنین ثروتمند بهترین گزینه ای که به ذهن اکثر افراد میرسه دلالی هست...
حرفم را حمل بر بی ادبی یا مخالفت با نظریه و حرف خود نکنید
من همیشه طرفدار تولید و اشتغالهای حقیقی بوده و هستم
دیدید امروز نوشتم دوست دارم تعمیرکار باشم ... دوست دارم تولیدگر باشم ... کارآفرین باشم ... صنعتگر باشم ... چقدر دلم میخواد چرخهای تولید توی این کشور با تمام قوا بچرخن و ثروت و شادی و آرامش و برای همه به ارمغان بیارن

قطعا تولید هم از نظر مالی برای خود شخص و همینطور آینده فرزندان این مملکت بهترین گزینه هست ، البته این نوشته مربوط به دارایی های جزء و کوچک هست که توان سرمایه گذاری در بخش تولید را ندارن و با فشار تورم ممکن است تا سال دیگر چیزی از آن باقی نماند.
اینگونه سرمایه ها به ناچار مجبور به وارد شدن در بخش خدمات (واسطه گری) خواهد بود.
ضمنا" در نظر داشته باشید بخش خدمات قوی و سالم با گردش مناسب کالا و سرمایه میتواند چرخ تولید را بخوبی بحرکت درآورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد