بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تجربه های جدید !

تا حالا شده کاری بکنی که تا حالا تو عمرت نکردی؟

شده تجربه ای داشته باشی که تا حالا بهش فکر هم نکرده بودی؟

چیزی بوده که ازش بترسی ولی در واقع احتیاط بی مورد بوده و هیچوقت انجامش ندادی ؟


از دید من خوبه که آدمها با در نظر گرفتن جوانب یک موضوع که حالا یهویی به ذهنشون میرسه یا دیگران تجربش کردن و اینکه سود و زیانش چقدر میتونه باشه و اگر نکات مثبتش بیشتر از منفی آن بود ،شاید بشه یه تجربه شخصی ازش داشت ، این کار ممکنه بتونه درد بی حوصلیگهاتونه آروم کنه ، یه انگیزه بهتون بده ، خلاصه یه چیز جدید تو زندگیتون باشه که هرگز تجربش نکردین ، اعتقاد دارم چیزهای جدید گاهی میتونن یه تحول اساسی تو زندگیمون بدن ، چیزهای جدید خوب  صرفا تغییر دکوراسیون  خانه نیستند ، میشه به یه پرش با چتر هم فکر کرد ،  البته مثال زدم ، وحشت نکنید !

نظرات 12 + ارسال نظر
اینک جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 16:29 http://Inak.blogsky.com

ما زنها بزرگترین ریسک مون، ازدواج کردن با شما مردهاست. واقعا خیلی ریسک مون بالاست که بدون هیچ شناخت کاملی ،جواب" بله "رو میدیم و بعد هم تا پایان عمرمون با چالش های متفاوت زندگی مون دست و پنجه نرم می کنیم.
از نظر من ازدواج با مردها، به اندازه ی همون پرواز با چتر نجات دلهره اوره و در عین حال هیجان انگیزه.

لطفا اشتباه برداشت نکن و نگو که خب می خواستی حسابی شناخت پیدا کنی و بعد بله رو بگووو.

خودت هم خوب می دونی که مردها خودشون رو هم درست نمی شناسن. وقتی با زنها می رن زیر سقف،تازه همه چی رو می افته...

از دید آقایان خصوصا از نوع با تجربه ، ازدواج با خانمها همان پریدن از هواپیما هست ، منتهی بدون چتر ! (لبخند)

تیلوتیلو شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 10:59 https://meslehichkass.blogsky.com/

هرکسی باید برای تجربه های تازه ش خودش ایده بده
من میخوام کلی سفر تجربه کنم ... خیلی دوست دارم
دلم یه مسافرت با ماشین میخواد ولی نمیخوام چادر بزنم و اینا...
چادر میبرم و میزنم ولی برای استراحت های بین روز ...
دوست دارم دوستای تازه تجربه کنم
دوست دارم یه کسب و کار تازه کنار کسب و کارم داشته باشم
دوست دارم یه آموزش تازه ببینم
دوست دارم با آقای دکتر کوه نوردی را آموزش ببینیم
و البته دوچرخه سواری برای مسافت های طولانی
و ....

ممنون ، موارد خوبی بود ،
شاید یه تصمیم راسخ ورزشی بگیرم و یه مسابقه دوچرخه سواری بین وبلاگ نویسا از اینجا تا اصفهان بذارم ،البته من میتونم با ماشین دنبالتون بیام و تشویقتون کنم !!!

تیلوتیلو شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 10:20 https://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر تجربه های نو خوبن...
حتی فکر کردن بهشون هیجان انگیزه

یکم فکر کن و ایده بده ، شاید یه کار هیجان انگیز را پیشنهاد بدی که به فکر من یا همنشین های عزیز مجازی نرسیده باشه.

بارون پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 20:42

اینقده تجربه های جدید دوست دارم، حتی پرش با چتر( مدیونید فکر کنید میترسم)

مدیون نیستم ، مطمئن هستم !!!

دختر غریبه پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 19:21 http://strangergirl66.blogfa.com

ای خداااا به دادم برس از دست آقای بلاگر
(لبخند)

(فقط لبخند !)

دختر غریبه پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 19:07 http://strangergirl66.blogfa.com

بله بعنوان یه خانم میگم که سن خانم ها هم بالا میره اماااااااا
من.خودم که پنجاه سالمم بشه همون دختر ساده ی ۲۰ ساله ام

کاش فقط محدودبه خواستگارها میشد
هر کسی میفهمه من ترس دارم از چیزهایی که گفتم سواستفاده میکنن !البته بی جواب نمیمونن و منم حسابشون رو میرسم

تا حالا فکر میکردم دیگه اون دختر ساده سابق نیستی و یه دختر ساده جدید شدی!
***
از عینکت معلومه که حساب همه را میرسی !

شاگرد تنبله پیکاسو پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 18:54 http://shagerdtanbalepicasso.blogfa.com

سن که بالا میره ترس هم زیاد میشه...هیجان کم میشه...دلهره بیشتر میشه....
و امان از من که سنم داره میره بالا:(

فکر نمیکنی یخوردشم مربوط به اون قسمت شاگرد تنبل بودنت باشه؟!

دختر غریبه پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 18:50 http://strangergirl66.blogfa.com

چه ربطی به سن داره؟
خیلی از آدمها با سن بالا اهل هیجان و ریسک هستن!
اعتراف :من ذاتا ترسو هستم
از ارتفاع . حیوانات ... وسایل بازی پارک ارم که منو ترسونده میترسم ... شاید ارتفاع رو ریسکش رو قبول کنم از سر جوگیری اماااا نزدیک حیوانات شدن اصلا و ابدا کار من نیس

ولی ترسی در مورد کارهایی که جنبه ی مالی داره و میخوام انجام بدم ندارم ....

مگر خانمها سنشون هم بالا میره؟ !
***
چقدر اعتراف کردی؟ امیدوارم خواستگارات اینا را نبینن ، وگرنه از این نقاط ضعف سوء استفاده میکنن !

سارا پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 18:49 http://15azar59.blogsky.com


خیر مربوط به آشپزی نیست البته امروز یه کیک تولد فوق العاده پختم و عکسشو گذاشتم اینستاگرام
اصلا قصدم پز دادن نیست

ای سارای مشکوک ، بگو چه دسته گلی به آب دادی !

دختر غریبه پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 18:38 http://strangergirl66.blogfa.com

باید گفت خوشبحالتون


من خودم نمیدونم شاید اگه کسی تو زندگیم بود که منو به هیجان دعوت میکرد جو میگرفتتم و انجام میدادم! نمیگم اصلا انجام ندادم ولی شاید از ده مورد یکبار
من کافیه جوگیر بشم ..قبلا ریسک کار خطرناک رو به راحتی قبول میکردم اما حالا خیلی با احتیاط شدم
شاید میترسم سکته کنم

سنت بالا رفته ، آدمها وقتی سنشون بالا میره از کارهای جدید و مبهم میترسن ، پیش خودشون میگن اگر اشتباه کنیم و نتیجه خوبی نداشته باشه ، فرصت کمتری برای جبرانش داریم.

دختر غریبه پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 18:07 http://strangergirl66.blogfa.com

برای من خیلی شده



کاش من انقدر ترسو نبودم وکارهایی که دوست داشتم حداقل یکبار انجام بدم رو میدادم و تجربه میکردم با یه حس خوب
مثل همون پاراگلایدر

من تجربه های جدید زیاد داشتم تو زندگی ، حتی جاهایی که مثبت و منفیش 50 50 و لب مرز بود ، شاید بخاطر اینه راجب خیلی چیزا میتونم حرف بزنم !

سارا پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 18:01 http://15azar59.blogsky.com

اوهوم همین امروز یه کار هیجان انگیز رو شروع کردم ..نمیدونم نتیجه اش چی میشه اولین بار بود که دست به چنین اقدامی زدم ..

سارا ، مشکوک ، تجربه های جدید ، یعنی میتونه چی باشه ؟ درست کردن دیزی در بن ماری؟ سانتریفیوژ کردن شیر و خامه گیری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد