بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز : چگونه روشنفکر شدم؟ !

من یه روشنفکر به معنای واقعی هستم ، نه از این آدمهایی که ادا در میارن و چیزی در چنته ندارن.

برای روشنفکر شدن واقعی مثل من ، لطفا" موارد زیر را رعایت و تمرین کنید:

1- اگر مهمونی میرید ، با کفش برین تو خونه

2- سعی کنید که جوری حرف بزنید که خودتون متوجه نشید چی دارید میگید ، چون در این صورت دیگران هم قطعا متوجه نمیشن و میگن WOW ، عجب فکرش روشنه ! کلا قلمبه گویی فرآموش نشه ، وسط حرف هم چند تا نکته از قول بطلمیوس و کنفسیوس یا از مور و دکارت و دریفوس بگید و واقعی هم نبود مهم نیست ، کی حوصله داره بره کتاباشونو بخونه و چیزی متوجه بشه؟!

4- هر کی هر چی میگه باهاش مخالفت کنید ، مثلا میگه شبه ، بگین اونور دنیا روزه !  میگه امسال خیلی گرما زود آمد ، بگین ، نه من شبا با لحاف میخوابم هنوز (البته نگید که کولر را روشن میذارید !)

5- لباستون خیلی مهمه ، داشتن یه دستمال گردن  ، اصولا نشانه روشنفکریه ، البته شلوار بند دار بجای بستن کمربند هم میتونه موثر باشه.

6- موهاتون را دم اسبی ببندید ، حتی اگه فقط یه ذره بود ! اگر هم چیزی برای بستن نمونده بود و متاسفانه همش ریخته بود ، یه کلاه عجیب غریب رو سرتون بذارید !

7- آرایش ریش و سبیل باید خاص باشه ، میتونین یه دم موش زیر لبتون باقی بذارید و بقیه را بزنید بره .

8- موقع حرف زدن از دستاتون زیاد استفاده کنید ، برای اثر گذاری بیشتر به چشم طرف مقابل خیره بشین تا حساب کار دستش بیاد !

9- بگید موسیقی فقط باخ و موتزارت و بتهوون گوش میدید ، گاهی هم ادعا کنید که به سنتی خودمون هم  افتخار میدین.(نگید خونه که هستید اصرار دارید که حتما خوشگلا باید برقصند !)

10- زیاد نخندین ، حتی اگر جک هم گفتن و خندتون گرفت ، سعی کنید با یه پوزخند جمعش کنید و ادای کسایی که از ابتذال گریزانند را در بیارین.

11- اگر اهل دود هم نیستید حتما یه پیپ با خودتون همراه داشته باشین و گاهی به دیگران نشونش بدین.

12- به دیگران حالی کنید که اهل آزاد اندیشی هستید ، حتی شده بزور !

13-تنفر از پیاز نشانه بارز روشنفکریه !   از غذاهای معمولی نباید خوشتون بیاد (حداقل جلوی دیگران ) ، اسم چند تا غذای فرانسوی را یاد بگیرین و بحث غذا شد بگین از اونا خوشتون میاد ، دیگران باید متوجه این قضیه هم بشن که شما با لباس کامل و دستمال گردن سر میز غذاخوری در خانه حاضر میشین و اینکه جلوی شومینه پیپ میکشین و روزنامه میخوانین !


چند تا مورد دیگه هم بود ، البته فعلا شما اینا را تمرین کنید !


نظرات 7 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 07:47 http://shakibajoon90.blogfa.com

سلام بلاگر جان .. .فکر کنم هیچ کسطنز کلامتون درک نکرد .. خیلی عالی بود

ممنون از حضورتون ، هر کس معمولا از دید خودش به یه نوشته یا واقعه نگاه میکنه ،عقیده دارم به اندازه انسانهای روی زمین میشه برای یک فکر ، ایده و یا اتفاق ، نظر و تحلیل داشت.

Ftme یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 00:54

خیلی نچسبی. یعنی اصلا به دل نمیشینید

ممنون از اینکه با اینکه اینجوری هستم،حضور دارید و وقت میذارید که پیام بدین.

دختر غریبه شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 22:12 http://strangergirl66.blogfa.com

از کجا شنیدین؟
اشتباه شنیدین
من تو نخوردن سیر و پیاز روشنفکترینم !

به جمع روشنفکرا خوش اومدی!

سارا شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 18:56 http://15azar59.blogsky.com

این الان منورالفکر بود یا چی؟؟؟
بنظر میاد همینکه با کفش وارد خونه طرف بشه پرتش میکنن بیرون کار به بقیه موارد نمیرسه

مهم اینه که روشنفکر باشی، راهتم ندن مهم نیست، حالا شما اینبار خونه مامان رفتی امتحان کن، شماره اورژانس را هم دم دست بذار!

بارون شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 18:18

وا حیرتا!!!

معلومه هنوز فکرت خیلی روشن نیست ، حداکثر در حد روشنایی یه شمع ، تو یه شب رومانتیک!

دختر غریبه شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 16:34 http://strangergirl66.blogfa.com

با این حساب من دختر غریبه ی تاریک فکرم! لبخند
ولی تو یه مورد روشنفکرم
.
.
.

تنفر از پیاز

سیر چی؟ شنیدم دوست داری ، مخصوصا تو میرزا قاسمی و کشک بامجون؟ امیدی به روشنفکریت نیست !

تیلوتیلو شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 16:31 https://meslehichkass.blogsky.com/

گفتی شما روشنفکری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که ترجیح میدم روشنفکر به این سبک نباشم و همون تاریکفکر به نظرم بهتره
اینا چی بود

مثل من کلاس نداری دیگه ! معلومه سیر و پیاز دوست داری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد