بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مقابله با هک

تا شما بدافزاری را دانلود و نصب و اجرا نکنید ، احتمال هک شدن سیستم یا گوشی و تبلت شما بسیار پایین است ، حتی در صورت دانلود هم ، معمولا این برنامه ها نیاز به نصب دارند تا بتوانند اثرات مخرب خود را بر روی سیستم شما بگذارند.

یکی از راه های نفوذ ، ایمیل های اسپم میباشد ، به هیچ عنوان فایلهای ضمیمه در ایمیل های ناشناس را دانلود نکنید و حتی مواظب ایمیل های آشنا هم باشید ! اگر سیستم دوست یا آشنای شما آلوده شده باشد ، ممکن است ناخواسته فایل آلوده برای شما ارسال نماید. معمولا آنتی ویروسهای خوب و بروز ، هنگام دانلود هر نرم افزاری آن را بررسی و در صورت داشتن مشکل به شما اخطار میدهند.ضمنا" در جریان باشید باز کردن هر ایمیلی بدون مشکل است ، حتی ایمیل های اسپم ، خطر موقعی خواهد بود که بر روی لینکی که در ایمیل آمده کلیک  یا نرم افزاری را از فایل Attach یا ضمیمه دانلود نمایید.

سایتهایی هم هستند که وقتی وارد آن میشوید ، بدون اجازه شما بد افزاری را بر روی سیستم نصب میکنند که مثلا صفحه Home مرورگرشما بجای اینکه گوگل یا یک صفحه خالی ( Blank) را باز کند یک سایت تبلیغاتی را باز میکند. بهترین راه مانع شدن ، بروزرسانی مرورگرتان (فایرفاکس ، کروم و ...) میباشد ، این شرکت ها منافذ احتمالی ورود اینگونه برنامه های مزاحم را در بروزرسانی های خود میبندند.

بعدا  به روشهای دیگر نفوذ هکر ها و چگونگی مقابله با آنها اشاره کنم و همینطور خطر USB FLASH در انتقال آلودگی

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر غریبه چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 20:46 http://strangergirl66.blogfa.com

خوبه ... این شنیده مثل شنیده ی سیر خوردن اشتباه نیست!هکر فقط من

توصیه میکنم فایلهای مهم و عکس های یادگاری را روی درایوی غیر از اونی که ویندوز روش هست نگه دارید که اگر نیاز به نصب مجدد ویندوز بود، آنها آسیب نبینن،جهت اطلاع دسکتاپ متعلق به درایوی است که ویندوز روی آن نصب است. ( معمولا C)

دختر غریبه چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 16:14 http://strangergirl66.blogfa.com

باید سه بار بخونم تا خوب متوجه بشم
البته بلدم

شنیدم خودتون از هکر های بنام هستید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد