بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

قبل و بعد از عمل !

عکسهای جذاب برای کسانی که میخواهند فرضا بینی خود را عمل کنند به آنها نشان میدهند ، کلینیک هاش شیک و افراد با لباس مرتب و صورتهای جذاب و بینی های قلمی  ، هزینه های آنچنانی که در نهایت هم سر در نخواهید آورد که برای چه بوده و فقط لیست بلند بالایی خواهد بود.

بحث هزینه هم بکنار ، از کجا مطمئن هستید نتیجه بهتر از روز اول خواهد بود؟ شما زیباترین بینی دنیا را هم داشته باشید ، اگر پایتان به مراکز زیبایی برسد ، پیشنهادهایی برای بهتر شدن آن به شما داده خواهد شد !

به این فکر کنید که وقتی برای عمل زیبایی اقدام میکنید ، حداقل  من این نظر را خواهم داشت که شما از آنچه هستید رضایت ندارید ، خود را زیبا نمیبینید یا بدنبال زیبایی ، صرفا در یک قسمت صورت خود میگردید و مایل هستید کسی  که به شما نزدیک میشود هم جذب همان زیبایی ظاهر شود ، قصد جسارت به افرادی که این کار را با هر انگیزه ای انجام دادند یا میدهند ندارم ولی آنها میتوانند با فکر ، اندیشه ، حس ، منطق ، مهربانی ، صداقت، محبت و خوبیهای بیشمار دیگر زیبا به نظر برسند ، به این موارد فکر کنید و اگر حس میکنید ضعفی در آنها دارید ، لطفا" به فکر عمل کردن آنها نیز باشید !

http://s12.picofile.com/file/8400020776/cosmetic_surgery_tosan35_blogsky.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر غریبه دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 11:48 http://strangergirl66.blogfa.com

من خودم را دوست
حتی اگه زیباییم مورد قبول کسی نباشه

این نوشته تاکید بر روی این داره که فقط ظاهر زیبا برای انسان زیبایی نمیاره ، خیلی از مفاهیم هست که میتونه یه انسان را زیبا کنه که متاسفانه آنها فرآموش میشه و زیبایی یک انسان در حد یک عمل بینی تنزل پیدا میکنه !

بارون دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 10:05

چشماشو قشنگ عمل کرده، دکترش کی بوده؟

بیشتر از زیبایی از دید من چشمها میبایستی عمق داشته باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد