بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ثبت خاطره !

چند وقته لحظه فوت کردن شمع تولد یکی از عزیزانتون را با چشم ندیدید؟

چند وقته وقتی  به طبیعت میرین ،  ناب ترین و زیباترین نقاط آن را از لنز دوربینتون فیلمبرداری کردین و دیدین؟

چند وقته وقتی عروس خانم میگه "بله" بجای دیدن طبیعی آن لحظه خاص ، داشتین از توی یه مانیتور مثل یه فیلم بهش نگاه میکردین؟

***

چیزی که از دید من جالب نیست دیدن لحظات خاص و ماندنی انسانهاست که جدیدا بجای ثبت با چشمامون داریم از درون لنز دوربین بهشون نگاه میکنیم .

چرا برای یادآوری یه حادثه خوب و دلچسب به فکرتون و خاطراتتون مراجعه نمیکنید ؟ حداقل برای من اینطوره که اگه خاطره ای را با چشمم و فکرم ثبت کنم هم بیادآوردنش برام جذابیت بیشتری داره و هم اصولا اونو بیشتر خاطره میبینم تا روشن کردن یه سخت افزار و دیدن آن درون مانیتور.حداقل اینه که لحظات اوج و دوست داشتنی یک اتفاق تکرار نشدنی را با چشمان خود ببینید و اجازه بدید افراد دیگری که شاید آن اتفاق برایشان به اهمیت آنچه برای شماست نباشد کار عکس یا فیلم را انجام دهند.

به نظر من صحنه هایی که با چشم دیده میشه را میتوان بعنوان  خاطره واقعی محسوب کرد !

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر غریبه دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 13:38 http://strangergirl66.blogfa.com

درست مثل چند وقت پیش من
که همه گوشی و دوربین به دست از عکس وفیلمبرداری صحنه ی تعیین جنسیت بچه...
و فکر کنم من و چند نفر دیگه بودیم که اون لحظه رو با چشم میدیدیم و توی ذهنمون ثبت

گاهی اوقات هم اول از دیدن با چشم لذت میبرم و بعد دست به گوشی میبرم برای ثبت ماندگاری

آفرین !

تیلوتیلو دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 13:17 https://meslehichkass.blogsky.com/



هیچ دوربینی نمیتونه اون زوایایی که با چشم دیده میشه را ثبت کنه
هیچ دوربینی قادر نیست احساسات جاری در لحظه را ثبت کنه
بوها
مزه ها
عطرها
صداها
و حتی نورها...
گرمای دستها و آغوش و ... هم که دیگه گفتنی نیست

دقیقا همینطوره ، فکر میکنم بهتره آن لحظات را با چشم ببینیم و ثبت کنیم و عکس و فیلم را بسپاریم به کسایی که یا حرفه ای به این کار مشغول هستن یا به کسایی که اهمیت آن حادثه براشون کمتره و به اندازه ما نیست .
***
بد نبود تو نظرات هم امکان رمزگذاری بود و اون ناگفته ها هم گفته میشد ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد