بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

قهوه ترک

از بو و طعم تلخ قهوه ترک خوشم میاد ، معمولا شبها یه نصف لیوان میخورم که شب را برام بیشتر زنده نگه داره !

به فال اعتقادی ندارم ولی شاید برای تفریح همیشه آخر لیوانم را برمیگردونم تو بشقاب ، امشب از زندگی خودم که توی یه لیوان نقش بسته یه عکس گرفتم ، شایدم  الان آینده من تو این لیوان باشه ، خودم یه تنه درخت میبینم بهمراه ریشه های محکم ، با تصویر یک فرشته وسطش ، میگم آدم بخواد خیالبافی کنه ، میتونه هر چیزی را به هر چیزی تشبیه کنه !

حالا تازه باید انگشتمو تهش بچرخونم تا اطلاعات دقیقتری بهم بده .(لبخند)


http://s13.picofile.com/file/8400431334/blogger_Coffee_horoscope.jpg

نظرات 6 + ارسال نظر
ستاره شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 10:51

من هم گاهی برای دوستانم فنجون قهوه شون رو معنی میکردم و تقریبا توی صف وای می ایستادن برای تفسیر فالشون
جالبه که همیشه گفتن درست گفتم همه ی موارد رو!!!

شما هم اواخر سال پول خوبی بهت میرسه، اون فرشته ای هم که توی فنجونت دیدی عکسش رو ای کاش هرگز ظاهر نمیشد، همراه خودش دردسر های زیادی برات داره و باعث میشه خیلییی موقعیت های خوب ازت رو برگردونه..... و ظهور اون فرشته با جدال های بسیاری برات همراهه.......

ممنون از تفسیرتون ، فرشته ها اصولا دردسر سازن !

تیلوتیلو شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 10:44 https://meslehichkass.blogsky.com/


من بوی قهوه را دوست دارم و البته طعمش را به عنوان اسانس
ولی مدتی هست که خود قهوه خوردن را اصلا دوست ندارم
خوردن هات چاکلت و کاپوچینو و در نهایت نسکافه را به قهوه ترجیح میدم...
هیچی هم از فال قهوه نمیدونم
میشه برای منم فال بگیرید؟؟؟

متاسفانه نمیشه ، چون خودم اعتقاد ندارم ، برای تفریح این کارو میکنم ، ضمنا قسمت مهمش هم حضوری است که امکان پذیر نیست از اصفهان بیای اینجا یه انگشت بزنی ته لیوان قهوه تون و برگردین !(لبخند)

دختر غریبه جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 18:13 http://strangergirl66.blogfa.com

دقیقا درسته حرفاتون مخصوصا قسمت دوم

ولی نمیشه گفت که هر زشتی اخلاق زیبایی داره و هر زیبایی اخلاق زشت؟ و هر زیبایی منتهی به پروتز هست!و هر زشتی منتهی به اخلاق خوب!



حالا ممکنه پری دریایی شما زشت و بداخلاق باشه

ممکن؟؟؟ با ممکن ها زندگی نمیکنم !

اینک جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 16:31 http://Inak.blogsky.com

لااقل چراغ هود بالای سر گاز رو خاموش می کردید تا ته لیوان رو درست بتونیم ببینیم. چیه اخه رنگ آبی افتاده توش؟

توی این عکس هنوز تهش را انگشت نچرخونده بودم ، تهش چیز خاصی نداشت.

دختر غریبه جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 16:25 http://strangergirl66.blogfa.com

پری دریاچه ای ها زشتنااااا
میدونستین؟
انقدر حساسیت به خرج دادین اخرش یه پری دریاچه ای زشت نصیبتون شد (لبخند)

یه پری دریاچه ای با اخلاق خوب و زشت را به صد تا پری دریایی پروتزی و بد اخلاق که معلوم نیست کجاش طبیعی است و کجاش مصنوعی ، ترجیح میدم .
زیاد طول نمیکشه که بعد شروع زندگی زیباترین یا زشترین هم باشید ، عادی میشوید و چیزی که میماند ، اخلاق خوش و تفاهم و سازگاری است.

دختر غریبه جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 16:06 http://strangergirl66.blogfa.com

من که قهوه نخورده شب رو زنده نگه میدارم !
منم اعتقاد ندارم ولی از اینکارا میکنم و برای خودم خیالبافی!

عه منم اون فرشته رو میبینم!
چقدر شبیه منه ... اونجا چکار میکنم!!!!

ولی جدا از شوخی
من تو لیوان شما یه دختر با موهایی شبیه موج دریا میبینم ... و چند تا حفره

احتمالا قسمت من پری دریایی هست ، فقط مشکل اینجاست نزدیک ما دریا نیست ، شاید پری من ، از نوع پری دریاچه ای باشه ، احتمالا برم سمت دریاچه های مصنوعی اطراف تهران یا سد کرج ، شاید پیداش کردم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد