بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آدمهای بی صورت !

در دنیای وبلاگ نویسی که تمرکز روی متن است نه عکس (برعکس اینستا) ، شما تقریبا مخاطبین را نمیبینید ، شاید در دنیای واقعی یا خصوصی فرق داشته باشد ولی در اینجا حداقل من اصلا علاقه ای به دیدن صورت و ظاهر کسی ندارم !

وبلاگ در حقیقت برای من دنیای آدمهای بی صورت است ، از دید من بهتره هیچ تجسمی ازهمنشین های محترم مجازی که در وبلاگ میان نداشته باشم، اینجوری تمام تمرکز بر روی فکر و اندیشه آنها خواهد بود.

شاید موقع وبلاگ نویسی یا نظر گذاشتن فقط جریان افکار را ببینیم که دوطرفه حرکت میکند ، اگر دقیق تر نگاه کنیم گاهی از نظر ذهنی و میزان ارتباط فکری از برادر، خواهر یا یه دوست هم به هم نزدیکتر باشیم . شاید آنها آنقدر که شما من را و من بعضی از شما را میشناسم ، نشناسن ، آیا آنها هر روز گوشه ای از افکار خود را برای شما مینویسند و شما با دقت آن را میخوانید؟ .

منظور از این نوشته این هست که در فکر خودتان از ظاهر افرادی که در وبلاگ مینویسن یا نظر میگذارند ذهنیتی نداشته باشین و چیزی نسازید و فقط از جریان فکر و اندیشه و ارتباط آنها به هم لذت ببرید.

من را فکر من میسازد ، زیر این گوشت و پوست و از نظر ظاهر همه یک قیافه ایم ،  اگر اسکلت یه انسان را ببینید حتی نمیتوانید زن و مرد بودنش را از هم تشخیص دهید!

نظرات 6 + ارسال نظر
ستاره شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 16:53

فرد عادی هم میتونه فقط با دیدن اسکلت ، مذکر یا مونث بودن اون و تشخیص بده..... با مقایسه ی استخوان لگن و سرشانه.....

جدای همه ی اینها..... نگاه شما قابل تحسینه.....

فکر آدمها در لگن آنها نیست ، البته قاعدتا باید اینجوری باشه !!!
آدمهای بی صورت را در قسمت سر و جمجمه آنها میشه بررسی کرد !
ولی باز هم یه اسکلت یک انسان را به یه فرد معمولی نشان بدهید ، او تشخیص نخواهد داد !

ستاره شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 14:41

از روی اسکلت میشه زن یا مرد بودن متوفا رو تشخیص داد توسن جان!

از روی یه تار مو هم میشه ! (آزمایش ژنتیک یا کروموزومی کاریوتایپ) و یا کار یک آناتومیست یا پزشک قانونی است ، نه افراد عادی !

دختر غریبه شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 13:59 http://strangergirl66.blogfa.com

نه دیگه تا آخرش تصور کردم
بازم ادامه رو دیر گفتین ...

باتری چراغ قوه تخیل شما خیلی خوب کار میکنه !

دختر غریبه شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 13:46 http://strangergirl66.blogfa.com

دیر گفتین!
من شما رو تصور کرده بودم

دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است ! زیاد مربوط نبود ولی توش "دیر" داشت (لبخند)
بازم شاید بشه جلوی ادامه تصورات و تخیلات را گرفت .

تیلوتیلو شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 12:50 https://meslehichkass.blogsky.com/

خب البته که منم وبلاگ را و محیطش را برای همین دوست دارم که عقاید و ایده ها و فکرها دیده میشه - من خودم آدمی هستم که نگاه دور و بریام را بیشتر بررسی میکنم تا چشمشون را ...
ولی گاهی خیالبافی و تصور کردن آدمهایی که پشت این فکر و این اندیشه ها نشستن خالی از لطف نیست

جلوی تصور آدمها را نمیشه گرفت ، ولی واقعا من از صورت افرادی که در وبلاگها باهاشون آشنا میشم ، چیزی نمیسازم و این برای من پر از لطف است ، خصوصا" که بر روی قضاوت من از فکر ایشان تاثیری نخواهد گذاشت.

من شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 12:48 http://me2020.blogsky.com

قشنگی دنیای وبلاگ نویسی به همین نزدیک شدن به فکر آدماس...انگار آدما رو اینجا بهتر میشه شناخت
ولی خب من اصول خودم رو دارم
وقتی جذب خوندن نوشته های کسی شدم اولین کار بدون این که حتی خودم متوجه بشم(بعد از خوندن چندین پست البته ) ذهنم از اون فرد یه شکل و شمایل از ظاهرش میسازه....
مثلا من الان شما رو یه آقا با قدبلند و چارشونه با سن بین بازه 30 تا 40 میدونم

خوبه میگیم تصور نکنید !
اگه میگفتیم تصور بکنین احتمالا مدل ماشین و رنگ پیرهن و اینکه چایی با چه طعمی میخورم را هم حدس میزدید ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد