بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سر ها بالا !

دیدید دارین یه متن فارسی را تایپ میکنید و بعد از کلی نوشتن سرتون را بالا میگیرید و میبینید کلید کیبرد روی انگلیسی بوده ؟ و نتیجه متنتون شده این :

ndndn nhvdk di ljk thvsd jhd\ ld;kdn , fun ;gd k,ajk svj,k vh fhgh ld'dvdn , ldfdkdn ;gdn ;dfvn v,d hk'gdsd f,ni? , kjd[i ljkj,k ani hdk


حالا اگر در ابتدا بدون عجله و با دقت کار را شروع میکردین نیاز به دوباره کاری و تلف کردن وقت نبود ، در زندگی هم کافیست که به اندازه کافی دقت نداشته باشید ، مجبورید خیلی از کارها را دوباره یا چند باره انجام دهید و یا اصولا در بعضی موارد ممکنه دیگه زمان کافی یا امکانی برای جبران وجود نداشته باشه.

از دید من موقع شروع هر کاری بهتره  سرها را بالا بگیریم و با دقت بیشتر به مسائل نگاه کنیم ، قطعا باز هم اشتباه خواهیم داشت که نشان انسان بودنه و لزوما" چیز بدی هم نیست و تجربه ای کسب کردیم  ولی مطمئن باشید سربالاها همیشه قدمی از سربزیر ها جلوتر خواهندبود.

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 13:40 https://meslehichkass.blogsky.com/


عالی

تیلوتیلو یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 12:31 https://meslehichkass.blogsky.com/

من کجا گفتم من اشتباه نکردم
منم اشتباه داشتم و دارم
تازه گاهی تیلوی بدجنس درونم از بعضی از اشتباهاتی که در زندگیش کرده خیلی هم خوشحاله و سرخوشه

سلام بدجنس خوشحال ، خوبی؟

سارا یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 11:31 http://15azar59.blogsky.com

کلا تایپ خوب نیست چه سربالا چه سرپایینش ..والا
اعصاب نمیزارن که برای ادم

معلومه رنج کشیده این تایپ لاتین - فارسی هستی ! (لبخند)

تیلوتیلو یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 11:07 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم یه نکته اضافه کنم
اصولا کسایی این اشتباه تایپی رو کنن که تایپ اصولی را بلد نیستند
یعنی به کیبورد نگاه میکنند و تایپ میکنند
در صورتی که برای تایپ درست شما باید به مانتیور نگاه کنید و انگشتانتون عین کسی که داره موسیقی مینوازه کار خودش را انجام بده ...
پس اگه یه کاری را اصولی و از راه درستش بلد باشیم اشتباهات کمتری میکنیم
و دیگه اینکه تمرین و ممارست در یک کار باعث میشه اشتباهات کمتری داشته باشیم
و گاهی یاد گرفتن مهارتها و استفاده از تجربیات دیگران خیلی خیلی موثره...

موافقم ، دقت ، آموزش و تمرین میتونن مکمل هم باشن !
***
یعنی تا حالا نشده این اشتباه را انجام بدی؟ هیچوقت؟
یعنی من اینجا داشتم آموزش تایپ میدادم؟
بالاخره اون اوایل برای شما هم پیش آمده !
یعنی باور کنم نمیخوای انتقام نظرات منو بگیری؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد