بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

هدیه !

از دید من علت علاقه خانمها به هدیه گرفتن ، خصوصا در مناسبت ها ، این است که خانمها دوست دارند بدانند که برای شخص اول زندگیشان چقدر مهم هستند و تا چه حد به آنها فکر میشود ، در حقیقت جایگاه خود را با این مسئله که همسرشان او را همیشه به یاد می آورد و به ایشان اهمیت میدهند میسنجند.شاید بعد مادی قضیه آنقدر برایشان مهم نباشد تا اینکه حس کنند هنوز و مثل سابق در خاطر عزیزشان حضور دارند.البته بعد مادی یک هدیه میتواند زن را به  این نتیجه برساند که آیا همچنان مانند گذشته جایگاه خود را در قلب طرف مقابل حفظ کرده یا نه .خانمها از هدایای ناگهانی ، خصوصا بدون مناسبت بسیار لذت میبرند !

برای آقایان هم هدیه گرفتن مهم است ولی اصلا قابل مقایسه با درجه اهمیت این مسئله در خانمها نمیباشد. معمولا هم هدایایی که آقایان با سلیقه یک خانم دریافت میکنند شاید آنچنان مورد توجه شان نباشد !

توصیه میکنم  بدون دانستن اینکه دقیقا یک مرد چه میخواهد برای او هدیه ای نگیرید ، ممکن است با دیدن قیافه او پس از دریافت هدیه ، از کارتان پشیمان شوید !

برای یک مرد هدیه تهیه نکنید مگر اینکه از قبل بدانید دقیقا او چه میخواهد یا بهمراه خود او برای خرید اقدام کنید.

نظرات 9 + ارسال نظر
بارون دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 15:11

هدیه اگر هدفش به یاد هم بودن باشه هم قشنگه هم خیلی ارزشمند، هر چه هم بدون مناسبت تر و ساده تر اما دلی و واقعی تر باشه که دیگه عالیه
گاهی یه کلام دلنشین، گاهی چیزی که از چشم تو ارزش یه دنیا رو داره و از دید بقیه نه و گاهی هر آنچه که بتونه حس خوب منتقل کنه میشه ارزشمند ترین هدیه.
کلا خوبه دلمون الان هدیه خواست

خانمها هدیه را در نگاه اول برای این دوست دارن که حس میکنن در یاد هستند و برای شخص اول زندگیشون مهم ، اما نگذریم از اینکه بدشون هم نمیاد که هدیه ارزش مادی هم داشته باشه ، بالاخره یه جاهایی هم باید به جاری و عروس پزی بدهند ! (لبخند)
یعنی شوهر محترم یه خانم موقع تولدش نه یه جمله ، شب تا صبح کلمات دلنشین بگه ، خانم راضی میشه؟ نمیدونم شاید ! ولی به اون آقا توصیه میکنم شماره نزدیکترین بیمارستان تخصصی ضربه مغزی توسط کفش و ملاقه هم همراهشون باشه !

تیلوتیلو دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 13:20 https://meslehichkass.blogsky.com/

راستی چرا حس کردین اون هدیه غمگین بود؟؟؟
همین که شما اون حس خوب را بهش دادید باید شاد باشید
چقدر کارتون خوب و زیبا بوده

اینکه تا 30 سالگی کسی بهش هدیه ای نداده بود غمگینم کرد، وقتی اشک را تو چشماش دیدم پیش خودم فکر کردم ، او چقدر منتظر بوده ، 30 سال برای دریافت اولین هدیه ، زمان زیادیه !
غم من از انتظار طولانی او بود.

سارا دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 13:05 http://15azar59.blogsky.com

از اخرین باری که به یه مرد هدیه دادم خاطره خیلی بدی دارم خیلی بد و به خودم قول دادم دیگه هیچوقت به اون مرد هدیه ای ندم حتی اگر ..

متاسفم ، ولی زیاد ناراحت نباش ، مردا همشون با هدیه هایی که خانمها براشون میخرن کم و بیش مشکل دارن.

تیلوتیلو دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 12:25 https://meslehichkass.blogsky.com/

دلم گرفت از جوابی که نوشتید
نمیشه عاشقانه های ما یه شکل مخصوص خودمون باشه؟
اشکال داره وقتی یه شامپوی خوب میشناسی برای عشقت بخری؟
یا مثلا من که میدونم کتاب دوست داره؟
خواننده های قدیمی تر یادشونه یه بار هم یه تنگ پر از پتوس بهش دادم...
اینا خیلی دلسرد کننده هست؟؟؟
پس چرا من با همینا دلگرمم؟؟؟
بعد هم مگه من گفتم برای هم ایموجی یا مثلا عکس هدیه میفرستیم که تصمیم گرفتید اینطوری بهم هدیه بدید؟؟؟؟
گاهی شکل بقیه آدمها نبودن خیلی سخت میشه.. خیلی سخت

حتما میشه تیلوی مهربون و احساساتی که در ظاهر میخوای خودتو خیلی قوی نشون بدی !
گاهی یه دست نوازش و یه آغوش گرم میتونه از بهترین هدیه های مادی هم بیشتر اثر کنه.
آدمها اگر بخاری خوب و گرم پیدا نکنن ممکنه به گرمای یه دونه کبریت هم رضایت بدن !
در رابطه با عکس هم اینو گفتی :چون با هم یه کتابخونه مجازی مشترک عضو هستیم ، فکر کردم شاید از تو همون کتابخونه مجازی هم به هم هدیه میدین ! (لبخند)
***
گاهی تو مسیر باد نمیشه یه خونه کاغذی ساخت !
***
اگر حس میکنی جسارت کردم معذرت میخوام ، هیچوقت دوست ندارم همنشین های مجازی خوبم از نوشته های من ناراحت بشن ، متاسفانه نوشتن لحن نداره ، شاید اگر حضورا" برای مخاطبین صحبت میکردم ،درک متقابل آسانتر بود.

تیلوتیلو دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 11:34 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
قضیه هدیه دادن و هدیه گرفتن بین من و آقای دکتر که کاملا متفاوت از همه آدمهاست
من در هیچ مناسبتی منتظر هیچ هدیه ای از ایشون نیستم و ایشون هم اصلا دنبال هدیه های مناسبتی برای من نبودند و نیستند
برای هدیه گرفتن برای ایشون گزینه اول من همیشه کتاب بوده چون میدونم سلیقه های کتابیشون چطوریه و اصلا لیست کتابهایی که میخونن را دارم چون با هم یه کتابخونه مجازی مشترک عضو هستیم
دومین چیزی که براشون چندتایی هدیه گرفتم پیراهن و پلیور بوده که بازم دقیقا سلیقه شون را میدونم
اولین بار یادمه براشون فلش خریدم و پر از آهنگ بهشون تحویل دادم و چقدر دوست داشتند
بعدها یه قرآن و یه حافظ نفیس از نمایشگاه کتاب براشون هدیه خریدم
یه بار هم یه ست سرکلیدی و خودکار و ...
ایشون هم چندباری که برای من هدیه خریدند کرم و شامپو بوده
دفترچه و دفتر یادداشت بوده
مانیتورم را هم ایشون خریدند
اینا هیچکدوم مناسبتهای خاصی نداشتند
و کلا هدیه بین ما دو نفر قانون خاصی نداره
ولی من در کل هدیه دادن را خیلی خیلی دوست دارم به خصوص به مغزبادوم و فندوق
فکر میکنم بیشترهم هدیه میدم تا دریافت کنم
الان که دارم به طور خاص و با توجه به نوشته شما بهش فکر میکنم دلم یه هدیه خاص میخواد... یه چیزی که قلب آدم را گرم کنه

غمگین ترین هدیه ای که من دادم به یه شخص 30 ساله بود ، وقتی گرفت اشک تو چشاش جمع شد و گفت : یه چیزی را میدونستی ، تا حالا به کسی نگفته بودم ،غیر خانوادم ، این اولین هدیه ای بود که تا حالا کسی بهم داده !
***
یعنی کلا شما و آقای دکتر هدایای تبلیغاتی بهم میدادید !!! (لبخند)
یعنی بد نیستا ، مثلا من اعلام کنم بلاگر میخواد یه مهمونی بده و همه همنشین های مجازی را دعوت کنه ، بعد شما ببینید عکس قورمه سبزی را گذاشتم و میگم بفرمایید ! یا تولدتونو بگین ، من براتون یه دسته گل بزرگ از گوگل ایمیج پیدا میکنم و میفرستم ، شاید هم البته قول نمیدم یه گردنبند طلای سفید ظریف بود با یه آویز که گل آفتابگردون داشت ، شاید عکس اونم برات بفرستم (لبخند)
***
با این چیزایی که گرفتین حق هم دارین توقع یه بخاری برای قلبتون داشته باشید !

اشک سرخ دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 11:19

هدیه گرفتن خوبه خب

میبینم باز به انصاف مثال زندنیتون (عطف به نوشته تعویض جا) بازگشتید !

اشک سرخ دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 11:04

هدیه گرفتن خوبه من دوست دارم وهدیه دادن هم

البته فکر کنم بیشتر از گرفتنش خوشتون بیاد ! (لبخند)

اشک سرخ دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 10:45

موافقم باحرفاتون

ممنون از حضور و اعلام موافقت ،ولی حیف شد با قرارداد تعویض جا موافقت نکردید !

من دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 10:28 http://me2020.blogsky.com

هیچ حسی از این خوشایندتر نیس که بدونی برای دور و بریات مهمی و چندصدبرابر میشه اگه از سمت شخص اول زندگیت باشه

نفر اول بودن همیشه جذابیت داره و برای همه ، حتی یک بچه کوچک !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد