بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

گوشت تلخ !

از دید من تحت عنوان آدم گوشت تلخ یا  نجوش یا بدعنق یا امثال اینا نداریم ، مشکل آنجاست که افرادی که اینجور دیده میشن ، فقط اینجور دیده میشن !

یعنی در باطن و ذات خودشون قطعا متفاوتن ، شاید ما بلد نباشیم راهشو پیدا کنیم و از پوسته سخت آنها عبور کنیم.پس اشکال از ماست !

یا تنبل هستیم یا میخواهیم همه چیز را آسان بدست بیاریم و هزینه ای براش ندیم ، اتفاقا اگر بشه وارد آن پوسته سخت شد و ازش گذشت ، اینگونه افراد برای دوستی و معاشرت از افراد سهل الوصول بهتر هستند.آنها معیارهایی برای خود دارند که اجازه نزدیکی به دیگران را به ایشان نمیدهد و اینکه در روابط اجتماعی اصولی برایشان مهم است که به آن پایبندند.شما دوست دارید با کسی رابطه یا دوستی داشته باشید که برای خودش تعریفی از دوستی دارد یا با کسی که چیزی برایش مهم نیست و هر کس را براحتی میپذیرد و البته به راحتی هم کنار میگذارد؟

همین آدمهای گوشت تلخ اگر کسی را به دایره نزدیکان خودش اضافه کند ، بسیار بیشتر از دیگران نسبت به روابطش وفادار بوده و در لحظات دشوار تنهایتان نمیگذارد.

اگر متوجه شوید راه نزدیک شدن به آنها چیست و چه چیزهایی برایشان جذاب است  و  بتوانید کمی زمان بگذارید و حس اعتمادشان را جلب کنید میبینید که اتفاقا خیلی هم شیرین هستند !

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 13:37

گوشت تلخ واقعا تلخه، کارشون با یه تن و دو تن عسل هم راه نمیفته و در هر صورت تلخی خودشونو دارن، خب هر آدمی یه ظرفیتی داره ممکنه من تحمل این میزان تلخی رو نداشته باشم که بتونم امیدوار باشم با تلاش کردن و وقت گذاشتن بیش از حد، از تلخی ذاتیش کم کنم.
یه عده از افراد خیلی جدی و سختن، عامیانه اش اینکه دیر با بقیه میجوشن، یه جورایی دیوارهای بخصوصی اطرافشون دارن که اگر بشه به این دیوارها نفوذ کرد و درون واقعیشون رو دید خیلی هم دلنشینن، فکر کنم منظور شما این مدل آدمها باشن، این ها خیلی خوبن و به تجربه من خیلی هم قابل اعتماد و دوست داشتنی هستن.
اما خب هیچی جای آدمهای صمیمی، مهربون، خندان، و با کلام شیرین رو نمیگیره، این روزا تنها چیزی که می تونه آدمو به زندگی امیدوار کنه دیدن آدمهای خوبه که حداقل بشه در ظاهرشون هم کمی مهربونی و روی خوش دید.

در اینکه افراد مثبت و خندان موارد مناسبی برای دوستی هستن بحثی نیست ، ولی دوستی با آدمهای به ظاهر نچسب ، مزیت های خودشو داره ، یکیش اینه که دیر به آدم نزدیک میشن ولی وقتی اجازه میدن که وارد حریمشون بشی ،دوستای وفاداری برات خواهند بود.

تیلوتیلو سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 11:12 https://meslehichkass.blogsky.com/

البته صددرصد موافق نیستم
بعضی از آدمها کلا تلخ هستند
هرچی بیشتر بهشون نزدیک میشی این تلخی بیشتر به جانت نیش میزنه
بعضی از آدمها کلا یه سری از اصول زندگی را گم کردند و این تلخی وجودشون را سعی میکنند به وجود دیگران هم بریزند... از خندیدن و شاد بودن دیگران عصبانی میشن ...
من آدمهای گوشت تلخی را میشناسم که تلخن... عجیب تلخ... و حتی با ورود به اون پوسته سختشون هم چیزی از تلخیشون کاسته نمیشه

من در زندگی چندین تجربه مشابه داشتم و وقتی به اندازه کافی به این مدل افراد نزدیک شدم ، دیدم که با آن چیزی که در ظاهر دیده میشن کلا متفاوت هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد