بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

10 راز !

صحبت از دیدگاه مردانه زیاد شده ، ولی شاید جالب باشد در بعضی موارد مشخصا با مصداق به آن اشاره کنم ، صحبت من هم در رابطه با مردانی است که حداقل 30 سال و یا بالاتر دارند و تجربه هایی هم از زندگی اندوخته اند ، شاید گاها عدم درک صحیح و تفاوتهای جنسیتی همسران از هم  باعث سوء تفاهم و مشکل زا باشد ، شناخت بیشتر نکات به ظاهر کوچک ولی تاثیرگذار ، کمکی به آرامش و پذیرفتن این واقعیت است که تفاوت مابین زن و مرد وجود دارد ولی میشودکه  قابل درک  باشد.

1- موقع خرید اگر برای خود بخواهند بخرند به قیمت توجه نمیکنند ولی برای دیگران چرا !

2- آماده شدنشان فقط زمانی طول میکشد که حساسیت خاصی برای قرار داشته باشند یا بار اولشان باشد، در حالت عادی و قرارهای معمولی (پس از تکرار دیدارها) سریع آماده میشوند .

3- معمولا دوست ندارند کسی در مسائل داخلی زندگیشان دخالت کند ، حتی پدر و مادرشان.

4- کمتر مردی پیدا میشود که رویدادها و حوادث داخل خانه را برای دیگران بازگو کند . البته هستند کسانی که این کار را میکنند ولی در اقلیتند.

5- برخورد اول برایشان خیلی مهم است ، به طرز برخورد و شخصیت مقابل خیلی توجه میکنند ، براحتی متوجه میشوند کدام رفتار واقعی است و کدام رفتار مصنوعی ، سعی کنید خودتان باشید.

6- در قرار آشنایی توصیه میکنم  ، بشقاب غذای خود را خالی کنید ، یکی از نشانه های سلامت در انسانها اشتهای آنهاست و مردان ناخودآگاه به کسی که دو سوم بشقابش را دست نخورده میگذارد به چشم شخصی با کلاس !! نگاه نمیکند ، حس میکند او مشکلی دارد .

7- مردان از افراد صمیمی که براحتی حرف خود را میزنند خوششان میآید، وقتی شروع به حرف زدن میکنید ، یادتان باشد به او هم مجال پاسخگویی بدهید !

8- از کسی که بصورت مستقیم از خودش تعریف میکند خوششان نمیآید ، و توی دل خود بدنبال نکاتی خواهند گشت که نقضی در تعریف و نکته مثبتی که از خودتان گفتید در شما پیدا کنند، ممکن است این را به زبان نیاورند ولی این کار را میکنند، تعریفی از خود بکنید که واقعی و امتحان پس داده و غیر مستقیم باشد !

9- نگاه مستقیم چشمی را دوست دارند ، نگاهتان را ندزدید .

10 - از اینکه هوش و ابتکار او را تحسین کنید لذت میبرد و یادآوری این قضیه که توانایی های او در هر زمینه از مردان دیگر بالاتر است.

***

توضیح اینکه ، شاید موارد بالا را نشود به تمامی مردان تعمیم داد ، صرفا دیدگاه شخصی میباشد .

نظرات 8 + ارسال نظر
قاصدک سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 20:24

سلام ممنون از مطالبتون من از وقتی با وبلاگتون آشنا شدم بعضی موقع ها بهش سر میزنم در مورد موضوعات جالبی صحبت می کنید اینجور پستاتونم واسه خانوما مفید واقع میشه داستان هایی که نوشتید هم اگه خودتون ساختید ذهن فعالی دارید و استعداد بالای نویسندگی به نظرم اگه فرصت داشتید می تونید به نوشتن رمان و یا کارهای مشابه برای اوقات فراغتتون فکر کنید.

ممنون از پیشنهاد و حضورتون ، تمام نوشته ها از ذهنم میباشد و با توجه به وضعیت بازار کتاب و اینکه کمتر نویسنده ای در زمان حیات خودش از منافع نوشتن سودی برده و اصولا با نرخگذاری اندیشه میانه ای ندارم و به همین شکل نوشتن را بیشتر میپسندم و همین الان شما با خواندن فکر من و ابراز نظرتون بهای خوبی از دید من پرداختید و،این برای من کافیست.

دختر غریبه سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 19:10

یه مواردی نوشتین که میشه بهش دقت کرد

مثلا من نمیدونستم آقایون هم مثل خانوما جز موارد ۱ هستن!( البته شما خودتون میدونید که من همه چیو میدونم)

در مورد غذا هم باید از این به بعد نه تنها بشقاب غذای خودمونو تموم کنیم بلکه به آقا هم بگیم اگه نمیخوری بقیه اشو بده من بخورم .... خنده
من اصلا دوست ندارم بهم گفته بشه مشکلی داره


یه سوال دارم در مورد مقدار غذای باقیمانده
اگه یک دومش خالی بمونه نظر آقایون چیه؟




و
مردان تیزهوش را بایدتعریف و تحسین کرد ...
مخصوصا در مواقعی که تست هوش رو نمیتونن حل کنن

این موارد را برای کسایی نوشتم که نمیدونن، شما عالم ۱۰ ۲۰ ۳۰ و حتی دهر هستید!
ممنون از حضورتون

بارون سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 18:32

بلاگر جان بنده هم به هیچ عنوان قصد بحث و انتقاد نداشتم.
برداشت و تجربه شما بسیار هم ارزشمند و خوبه،
اگر براتون سو تفاهمی پیش اومد عذر میخوام.

اصلا اینجور نیست ، من از شما پوزش میخوام که یک همچین حسی را منتقل کردم ، منظورم از بحث این بود که من در این نوشته صرفا یک خبر را اعلام کرو، خبری که واقعا اتفاق میفته در خودخبر قابل بحث نیست ،ولی در علتش میشه صحبت کرد، مثلا من بگم امروز صبح آفتاب طلوع کرد ، آیا قابل بحث است؟

بارون سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 16:01

حمله؟
فکر میکنم یه بند دیگه هم باید اضافه کنید که:
آقایون کلا از حرفهای خانم ها برداشت حمله دارند حالا صحبت معمولی باشه، نظر باشه یا هر چی.
چشم از این به بعد بهتون حمله نمیکنیم.

اصولا این نوشته جایی برای بحث و انتقاد نداشت ، یک سری برداشت های مردانه بود و انتقال اطلاعات، ولی در هر حال ممنون از نظر مبسوط شما

بارون سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 15:10

1) واقعا که،
آقایون محترم یکم بیشتر خودتونو تحویل بگیرید ما راضی نیستیم تا این حد فروتن باشید( البته من موارد استثنا هم دیدم که برعکس این باشند)

2) آخ آخ آخ، پس فقط بار اول قابل تحملن

3) مرد بایدم اینجور باشه.
4) آفرین هر چند این یه وظیفه هست و همه باید این شکلی باشند، به خاطر مورد 4 میشه از مورد و 1 و 2 کمی چشم پوشی کرد
5)همه باید خودشون باشن خانم و آقا نداره
6) بلاگر جان سر کارمون گذاشتی؟
والا تا جایی که میدونم آقایون همش گیر میدن که کم بخور چاق میشی، تنها مردی که با غذا خوردن و اشتهای یه خانم مشکل نداره باباهای مهربونن(قربونشون برم)
غذا رو باید کامل خورد وگرنه نخوردنش بهتره، البته شخص من اصلا برام مهم نیست طرف مقابل چه فکری میکنه مهم آداب درست غذا خوردنه حالا یکی خوش اشتهاست و یکی نه، بقیه سرشون به کار خودشون باشه بهتره، خلاصه که در این مورد هم آدم باید خودش باشه

7)(خنده من دلیل داره...)
8)با سند و مدرک ثابت میکنم خلاف این مورد زیاد دیده شده، حالا.. بگذریم. ضمن اینکه اگر رفتاری واقعی باشه دیگه لازم نیست تعریف کنی خودش دیده میشه

9)شاید چون چشمها تمام حقایق رو درون خودشون دارن، چشمها آیینه دل هستن.
البته مهمه طرف مقابلت کی باشه از تماس مستقیم چشمی با بعضی افراد معذوریم.

9) چرا که نه، اما باید به آدم اثبات بشه.
بی جهت نمیشه یکی رو خیلی تحسین کرد. لازم نیست خاص و دور از ذهن باشیم اما خوبه همیشه و همیشه از توانایی های همدیگه تعریف بشه و نقاط قوت طرف مقابل را خیلی پررنگتر ببینیم حالا آقایون بیشتر، ازشون تعریف کنید دلشون نشکنه.

من چند تا راز از رفتارهای مردانه نوشتم ، خانمها حمله کردند !
این مواردی که نوشتم ، یک سری رفتار بود ، سر این بحث نداریم که خوب یا بد هستند ! صرفا جهت اطلاع نوشتم ، خانمها هم میتونن از خودشون بگن ، شاید یه جاهایی هم رفتارها همپوشانی داشته باشه.

من سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 14:07 http://me2020.blogsky.com

و من فکر میکنم شناخت آقایون خیلی خیلی پیچیده تر از این حرفاس

اصولا شناخت انسانها بخاطر تنوع شخصیتی و روحی منحصر بفرد هر کس ، پیچیده هست ، این موارد را مینویسیم تا این پیچیدگی کمتر شود ، نه این که حل شود !

تیلوتیلو سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 12:26 https://meslehichkass.blogsky.com/

این دیدگاه مردانه بود؟؟؟؟
یه کمی زیادی خودخواهانه و مغرورانه نبود؟
1- در این مورد تا جایی که من دیدم پدرم را دقیقا برعکس بودند
2- خب این در مورد بیشتر آدمها بدون توجه به جنسیت صدق میکنه
3-این هم در مورد همه آدمها همینطوریه
4- من به شخصه به عنوان یه خانم هم دقیقا همینکار را میکنم - مسائل داخل خونه مربوط به آدمهای داخل خونه هست و تمام
5- برای خانم ها هم برخورد اول آقایون خیلی مهم و تعیین کننده خیلی چیزها هست
6- این برام جالب بود- چون منم کسایی که خوب غذا نمیخورند را خیلی نمیپسندم به نظرم آدمهای سالمی نیستند- البته با پوزش فراوان
7- گاهی آقایون اصلا مجال نمیدن خانم ها حرف بزنند
8- کلا همینطوریه... خانم ها هم از آدمهایی که از خودشون زیاد تعریف میکنند خوششون نمیاد
9- به نظر منم ارتباط چشمی خیلی مهم و تاثیرگذاره.. البته شرایط ویژه داره و خیلی تبصره و نکته داره این قسمت
10- همه از تعریف خوششون میاد ولی آقایون بیشتر... اینو حس کردم

منم عقاید شخصی خودم را گفتم
البته که زنان ونوسی و مردان مریخی باید تلاش کنند برای شناخت همدیگه
البته که تفاوت های بسیاری وجود داره که اگه بشناسیمشون باعث نزدیکی و لذت بیشتری از رابطه و زندگی میشه - چون زن و مرد مکمل هم هستند و قرار نیست دقیقا مثل هم و شبیه هم باشند

اگر خودخواهانه بود که شما تقریبا همگی را گفتید که خانمها هم همینطورند!
البته اگر به من خودخواه بگویند هم میپذریم ، شما بیشتر از خودتان چه کسی را دوست دارید؟
اونی که نوشتید آقایون مجال صحبت را نمیدن هم خودتونم اولش لبخند زدید ! پس توضیحی نمیدم !
مورد 2 آماده شدن برای قرار است ، آقایون شاید در قرار اول کمی وقت بگذارند ولی خانمها همه قرارهایشان مشابه قرار اول است ! من خانمی را ندیدم که موقع بیرون رفتن با سرعت یک مرد این کار را بکند !
3 و 4- خانمها دیگران را به مسائل داخلی خود وارد نمیکنند؟ یعنی اگر مشکلی با زندگی داشته باشند به خواهر ، مادر و دوستشان هیچی نمیگویند؟ واقعا؟

5- برخورد اول قطعا برای همه مهم است ، نگاه فرق میکند ، شاید ظاهر و امکانات یک مرد در برخورد اول بیشتر به چشم یک خانم بیاید و رفتار و کنش یک خانم بیشتر مورد توجه یک آقا باشد ، مثلا اگر خانم در قرار اول ببیند که آقا با اتوبوس یا تاکسی بر سر قرار آمده شاید برایش جالب نباشد ولی یک مرد اگر این را ببیند چندان فرقی برایش نمیکند.
8- خانمها از خودشان تعریف نمیکنن؟ یکی منو از دست این تیلو نجات بده ! (لبخند)
عقاید شما برای من بسیار محترم و عزیز است ، و همانقدر که وقت میذارید و نظرتان را مینویسید آن هم با این دقت ، نشان دهنده این است که افکار نوشته شده من را هم با دقت میخوانید.
ممنون از شما

سارا سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 11:08 http://15azar59.blogsky.com

غیر از مورد ۱ و ۲ در موردِ شخصی ِمن بقیه موارد منطبق بود اونم کاملا

ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد