بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

افسوس !

انسانهایی که دائم در حال افسوس خوردن از کارهایی که نکردن و میبایستی میکردند و کارهایی که کردند و نمیبایستی میکردند هستند ، از کارهایی که هم اکنون قرار است بکنند هم باز میمانند و افسوس دیگری به پشیمانی هایشان اضافه میشود و این چرخه باز نمی ایستد.

آیا میشود به گذشته برگشت و کارها را آنجور که میل ماست تغییر داد ، نه ، پس حال را از دست ندهید و بدانید آینده با سرعتی باور نکردنی به سمت شما در حال حرکت است ، افسوس گذشته را رها کنید ، در حال زندگی کنید و گوشه چشمی هم به آینده داشته باشید.

نظرات 6 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 22:56

خیلی هم عالی
میگن این روزا سفر جیزه.
اما از اونجایی که قطعا بلاگر جان کاری را بدون دلیل انجام نمیده و حتما شرایط رو در نظر گرفتن براشون آرزوی سفری عالی و حال خوب همراه با سلامتی آرزو میکنم.
تا بعد از این مرخصی وبلاگ نویسی، شما رو با دنیای سفر و قشنگیاش تنها میزاریم.
مراقب خودتون باشید.

ممنون از شما و آرزوی بهترینها برای همه همنشین های مجازی

بارون چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 21:21

آخی چرا اینقدر سوت و کور ؟
پست جدید نزاشتین که بحث کنیم( شایدم حمله) انگار یه چیزی کم داریم.

با پوزش از مخاطبین محترم ، در مرخصی از وبلاگ نویسی و سفر هستم !

برفا چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 10:56

سلام مطالب بانمکی دارین فقط یکم واظحتر توضیح بدین افراد تو سن منم بفهمن (هنوز3سال دیگر دیپلم میگیرد)
با تشکر

ممنون همنشین جوان ، سعی خودم را میکنم ساده بنویسم، جایی مبهم بود در نظرات بنوسید،توضیح بیشتر میدم.

دختر غریبه سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 18:59

افسوس خوردنِ یه سری حس های خوب که میشد انجام داد و نشده انجام بدی حال روحی آدم رو داغون میکنه
فکر به اینکه چرا اونموقع اون حس خوب حتی اگه اشتباه بوده رو انجام ندادی بیشتر آدمو داغون میکنه تا اینکه اون کار اشتباه انجام میشده !
من خیلی افسوس یه روزهاییم رو خوردم ... هنوز هم دارم‌میخورم ... اصلنم خوشمزه نیست!

کلا طعم تلخی داره افسوس، تلخیش هم مثل قهوه نیست که دوست دارم بیشتر شبیه بادام تلخ است، آینده آنقدر سریع میاد که ماندن در افسوس گذشته، صرفا میتونه شادی حال را هم ازتون بگیره.
سپاس از نظرتون

تیلوتیلو سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 16:20

بزار یه کم افسوس گذشته را بخورن بلکه اون کارهای بد را تو آینده تکرار نکنن

شوخی کردما
کاملا حرفتون درست بود

ممنون ، بدون گیر دادن روزمون نمیگذره ، چیکار کنیم ، اگه به همنشین های مجازی هم نشه گیر داد پس کی میمونه؟!

من سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 14:08 http://me2020.blogsky.com

کاملا موافقم

ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد