بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چشمهای خسته !


به عقیده من دیدن طبیعت و زیبایی آن چه دریا باشد ، چه کویر و چه دشت  هر از گاهی لازمه ، یه جورایی  وقتی  از شهر و ساختمان و ماشین و بتن دور میشم انگار به چشمهای خسته از زمختی و خشونت ، استراحت و آرامش میدم.


نگاه کردن به طبیعت بکر و وحشی و چند نفس عمیق در سکوتی که اگر هم شکسته شود با صدای پرنده ای که پروازش را به باد سپرده یا صدای بهم خوردن شاخ و برگ درختان است.خنکی نسیمی که حس میکنید پوستتان را لمس میکند،خورشیدی که عصبانی نیست و ستاره ای که در سیاهی مخملی شب، بیشتر به شما نزدیک است طوری که میتونید محکم در آغوش بگیریدش و به نوازشی میهمانش کنید.


http://s12.picofile.com/file/8401738934/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B7%DB%B0%DB%B2_%DB%B1%DB%B5%DB%B1%DB%B1%DB%B1%DB%B1.JPG

عکس از بلاگر

نظرات 2 + ارسال نظر
قاصدک پنج‌شنبه 12 تیر 1399 ساعت 20:29

طبیعت همیشه آرامش بخشه. شاید یه جورایی برگشت به ذات به حساب میاد
نگاه به زیبایی خلقت خدا به منم حس خوبی میده. به نظر من صدای طبیعت قشنگ ترین موسیقی دنیاست (مثلا صدای پرنده ها، رودخونه، باد، برگ درختا، موجای دریا و حتی صدای جیرجیرکا تو شب) ممنون که تصویر و حس مرتبط با این موضوع رو به اشتراک گذاشتید.

فاصله ما تا طبیعت زیاد نیست ، من با چند ساعت رانندگی به اینجا رسیدم، حس خوبی دارم و به همنشین های مجازی خوبم توصیه میکنم هر چقدر گرفتار زندگی هم بودند ، آرامش نزدیکتر از آن چیزیست که فکرش را میکنید، ممنون از نظر شما.

من پنج‌شنبه 12 تیر 1399 ساعت 14:05 http://me2020.blogsky.com

انگار تمام تشویش و دل نگرانی های درونت رو تهی میکنه و از همه فوق العاده تر صدا موج دریا

همه حس های آدم رفع خستگی میکنن، شنیدن صدای طبیعت خستگی گوشهایی که فقط صدای ماشین و ازدحام شهررا میشنون هم برطرف میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد