بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تفسیر نظر سنجی رفتن

در نوشته قبل (خانه کجاست؟) اشاره کردم ، از دید من ماندن و رفتن کسی نباید به زور و اصرار باشد ، درها باز است ، رفتن و ماندن او را 2 چیز میسازد ، رفتار و کنش ما و تصمیم و اراده او ، اگر دل کسی پیش شما باشد ، اگر در کنار شما احساس آرامش و امنیت کند ، اگر بتوانید روح و جسم او را بنحوی که در شان اوست محافظت و تامین کنید ، هیچ نیازی به اصرار در ماندن او نخواهد بود ، او قطعا میماند، پرنده ای که به شما عشق میورزد و از آنچه شما برای او ساخته اید،راضی باشد، در قفس را هم باز بگذارید ، پر نخواهد کشید !

پرنده به عشق آسمان و رهایی میرود ، اگر آسمان دلتان برای او باز باشد و آزادش بگذارید ، او ماندن تا همیشه را در کنار شما انتخاب خواهد کرد.

دیدگاه من از این نظر سنجی :

- آن 1 نفری که اصرار به ماندن میکند ، به خودش نگاه کند ، تغییر را در خودش بدهد .ولی اینم بگم از نظر حسی شخص خاصی هست و فوق العاده مهربون ، احتمال زیاد خانم هستند و مطمئن هستم در بخش احساس خیلی قوی  و دربخش منطق کمی ضعیف !

- نزدیک 30 درصد به مهم نیست بمونه یا بره  رای دادن ، واقعا هم همینه ، اگر شما نهایت سعی را کردی و باز میخواد بره ، واقعا مهم نیست، انسان با اراده با رفتن کسی ، از بین نمیره ، ممکنه سختی بکشه ولی باز خودش را خواهد ساخت ، این افراد اراده خوبی دارند  .

- نزدیک 40 درصد به دیگه هرگز نمیپذیرمش رای دادن ، از دید من کسی که یکبار میره ، بازم خواهد رفت ، برگشت او زیاد کارساز نخواهد بود ، چون اون همون آدمه و من هم همون ! شخصیت و ذات کسی عوض نمیشه ، آزموده را آزمودن خطاست و هدر دادن عمر محسوب میشه ، زمان ما محدوده ، وقتی بپذیرم که برگرده در یک مقطع کوتاه همه چیز خوب خواهد بود ولی از دید من تنشها برمیگردند !

- و حدود 30 درصد هم به پذیرش او در هنگام برگشت رای دادن ، افراد صبور و با گذشتی هستند ولی عقیده دارم تا مطمئن نشدند که یا خودشون یا طرف مقابل توان این را دارند که در خودشون تغییر عمده بدن (حداقل از نظر رفتار) ،این پذیرش دوباره نتیجه چندان مطلوبی نخواهد داشت.


با تشکر از همنشین های محترم مجازی که در این نظر سنجی شرکت کردند.

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر غریبه سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 20:02

این نظر سنجی برای من اما و اگر داشت وشرکت نکردم


اما در کل باید رفت اگر...

جایی در دل هم نداشته باشید !

بارون شنبه 14 تیر 1399 ساعت 14:18

داشتم فکر میکردم چقدر ما آدمها( تقریبا همه) به این چالش نیاز داریم، ممکنه هر کدوم از ما حداقل یکبار با این موارد روبه رو بشیم، همین که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی خیلی با اون فضا بیگانه نباشیم و قبلا بهش فکر کرده باشیم ممکنه بتونیم تصمیم بهتری بگیریم.
من در نظر سنجی شرکت نکردم چون در حقیقت نمیدونستم در اون شرایط که هستم و با توجه به کل اتفاقات اون رابطه و مخصوصا در مواجهه با طرف مقابلم و اینکه تا چه حد برای من مهم بوده، چه واکنشی نشون میدم، اما میدونم جوابم چیزی حد وسط 1 و 4 بود( نمیدونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه).
مورد 2 میتونه بهترین گزینه باشه اما من به شخصه آدمی نیستم که برام مهم نباشه یعنی میدونم که نمیتونم در این زمینه ادعایی داشته باشم.
ممنون بابت این تفکر

ممنون از پیام شما و شرکت غیر مستقیم در نظر سنجی ! (لبخند)

من شنبه 14 تیر 1399 ساعت 11:11 http://me2020.blogsky.com

کسی که رفتن رو بلد باشه بازم میره،هیچ رابطه ای به اجبار دوام پیدا نمیکنه
ممنون از چالش خوبتون

با نظرتون موافقم و عقیده دارم این رفت و برگشت ها باارزشترین سرمایه ما (عمر) را به هدر میده.
میبایست به این فکر کردکه ، با کل ثروت دنیا هم نمیشه فقط یک ثانیه ای که میگذره را برگردوند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد