بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اولینم !

اگر امروز اولین عشقتون را میدیدید ، اونی که تو 12 یا 14 سالگی میخواستید ، چه حسی بهتون دست میداد؟ چی بهش میگفتید ؟ اولین من در 14 سالگی بود ، جرات نکردم بهش بگم و باهاش حرف بزنم ، هیچوقت با هم صحبتی نکردیم ، فقط نگاه بود ، ولی اون اولینم بود، یه کوچه مدرسه بود که ما رو زودتر تعطیل میکردن ، صبر میکردم تا بیاد ، فقط همو نگاه میکردیم ، هر کدوم یه سمت کوچه ...

دوست دارم بدونم کجاست ، خیلی بیشتر دوست دارم بدونم ، اونم منو یادشه؟

نظرات 15 + ارسال نظر
ریحان سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 22:58 http://Missvague.blogfa.com

میزدم تو گوشش^_^
تا یاد بگیره خاطره نشه:)

مطمئن شدم که حداقل شما اولینم نبودی !

مریم سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 15:14 http://golebahari98.blogfa.com

نه فک نکنم یادش باشه

اینکه سالها بگذره و همچنان در یاد کسی باشید ، حس خیلی خوبیه.شاید هم یادش باشه ، همونجور که شما یادتون مونده.
ممنون از حضورتون

قاصدک سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 12:11

الان با حرفاتون چند موردی که پیش اومده بود تو ذهنم مرور کردم دیدم که خوب شد همون موقع بدون اینکه طرف مقابل بدونه اون حس به پایان رسید.
اینجور احساسات که در مورد من پیش اومده معمولا پایه و اساس درستی نداشته و از نظر من واسه زندگی هم مناسب نبوده چون معمولا طرف مقابل خیلی با من فرق میکرده و این تفاوتا باعث میشد حسی که به وجود میومد پر رنگ تر شه (شاید در اثر کنجکاوی). بعضی از این تفاوتا که قبل ازدواج جذابیت به حساب میان بعد ازدواج عامل اختلافات خانوادگین. مثلا همون نفری که قبلا گفته بودم با وجود ویژگی هایی که من خوشم اومده بود کاملا یه خانواده به قول امروزیا open mind داشت و یه بار که یه مراسمی همون دوستم دعوتم کرده بود تازه متوجه شدت این تفاوت شدم. من حتی مدت زیادی تو اون مراسم نتونستم بمونم و زود برگشتم خونه شاید اون موقع بیشتر متوجه شدم همه خانواده ها عین هم نیستن؛ زندگی اونا کاملا به سبک اروپایی بود.

قطعا نزدیک بودن فرهنگ و باورهای دو خانواده میتونه کار را براشون ساده تر کنه ، عقیده دارم تفاهم فرهنگی یکی از مهمترین هاست.
از دید من شروع یه رابطه با احساس باشه نتیجه جالبی نخواهد داشت ، شروع منطقی و در ادامه رسیدن به احساس باعث دوام و ثبات زندگی میشه ،شروع با احساس یک رابطه صرفا یک زیبایی و هیجان کوتاه مدت خواهد داشت.
ممنون از حضور و نظرتون

میس ام سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 11:47 http://chlorophyll.blogfa.com/

سلام
میدونم چی هست و سالهاست که هست
ولی من استفاده نمیکنم
اون آقا عشق اولی هم ممکنه واقعا همچین حسی داشته باشه
فقط طفلکی نمیدونم چرا خواستگاری میکنه بجای فرار

سلام همنشین گرامی ، در این اوضاع خراب عدم حضور خواستگاران محترم در صف پشت در خانه ، فکر کنم از دستش ندی بهتر باشه! (لبخند)
***
از دید من ، شاید فقط 6 ماه ظاهر آدمها تو زندگی موثر باشه و بهش توجه بشه، مطمئن باشید همسر و شریک زندگی زیباترین یا زشترین عالم هم باشه ، بعد از مدتی اخلاق ، شخصیت ، رفتار ،محبت ، صداقت ، تفاهم در جنبه های مختلف، نحوه ارتباطش با شما و امکانات و تواناییش در کنترل زندگی براتون مهم میشه و شما فقط آنها را خواهید دید و ظاهر بکلی عادی شده و به کناری خواهد رفت.

اشک سرخ سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 10:58

برای منم این سوال پیش اومده

برای آدمها مهمه که فرآموش نشن و در خاطر باقی بمونن و دوست دارن بدونن همانجور که به او فکر میکنن ، او هم به فکرشان هست؟ خصوصا در مورد اولین های زندگی !

اشک سرخ سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 10:39 http://saniyehayebigarari.blogfa.com/

سلام
اولین عشق ...
بنظرم توی اون لحظه نمیشه حست براش بیان کنی شاید فقط همون تماس نگاه ها بهم باشه واین نگاه خیلی حرف ها رو بیان میکنه

سلام همنشین گرامی ، این نگاه چیز عجیبیه ، جالبه که میشه خشم ، مهربانی ، صمیمیت ، دوستی ، دلگیری ، غم و حتی عشق را با نگاه منتقل کرد.
یه جورایی یه زبان دوم برای بیان احساساته.

ونوس سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 09:05 http://shakibajoon90.blogfa.com

اره .. منم دیدم خیلی حس خوبیه ...و جالبه همه چی یادش بود.. قدیما همه چی واقعی تربود....
دلم می خواست اون همدم این روزهام بود

وقتی کسی به عشقش نرسه ، فکر میکنه اون بهترین بوده و اگر الان در زندگی هم حضور داشتند ، همه چیز خوب و خوش بود و عاشقانه یه عمر با هم زندگی میکردند ، زیاد اینجور فکر نمیکنم ، اگر به هم میرسیدن هم ، مشکلات معمول زندگیهای دیگه را میداشتند ، همون نرسیدن باعث شده تو خاطر بمونن !

برفا سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 08:55

من تو ههمین سنام راستش از راننده سرویسم خوشم میاد یه پیر مرد مهربونه که بهش میگم آقا چنگی چنگی صدا موزیکو بلند میکنی اونم میگه چشم همه میخندیم خخخخخخخخخ
.البته این که عشق نیس فقط دوسش دارم . راستش من همه رو دوس دارم یک نفر نیس چه چیزای سختی مینویسین مغزم جیغ کشید

کار شما با این تعداد بسیار سخت میشه ، فکر میکنم نیروی کمکی لازم داشته باشین ! (لبخند)

اینک سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 07:01 http://Inak.blogsky.com

اخرش ازدواج کردی یا اینکه همچنان منتظری اولین عشق دوران مدرسه ت پیدا بشه ؟

اگر با او ازدواج کرده بودم یا در آینده بخوام اینکارو بکنم که دیگه عشقی نمیمونه ! (لبخند)

قاصدک سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 01:08

اولین حس دخترا یه کم زودتره اولین حس متفاوت من همون موقع های 8-9 سالگی بود وقتی با دوستم تو کوچه بازی می کردیم و برادرش اومد صداش کرد گفت داره هوا تاریک میشه زود بیا خونه (حس غیرتش واسم جذاب بود) اونا جمعه های بعضی هفته ها میومدن تو کوچه ما. مادربزرگشون همسایه ما بود همون حس تا سال آخر دبیرستانم ادامه داشت دوستام وقتی در مورد دوست داشتن کسی صحبت می کردن واسه اینکه سر به سر منم بزارن آهنگ خونه مادر بزرگه رو میخوندن

چه حس خوبی که آدم بشینه آهنگ "خونه مادربزرگه" را به هوای عشقش گوش کنه ، تبریک میگم شما به عنوان بیش فعال احساسی انتخاب شدید ! آخه 8 سالگی؟ اونم با اون آهنگ؟

میس ام سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 00:41 http://chlorophyll.blogfa.com/

وااای نمیخوام بببینمشش
چن سال نیش دیدمش افتضاح بود

شاید اونم همون نظر را درباره شما داشته ! (لبخند)

Anne دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 23:47 http://sthforme.blogfa.com

اگه ببینمش میگم عهههه من ی زمانی اینو دوست داشتم :)

همین؟؟؟ عههههه را اقلا یکم بیشتر میکشیدی ، شاید حستونو بیشتر نشون میداد ! (لبخند)

دختر غریبه دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 23:46

فکر میکنم همه ی ما یه همچین اولین هایی تو مسیر مدرسه داشتیم ...
یاد اولینم افتادم تو همون مسیر مدرسه!
چقدر خوبه یادآوری اولین ها

میگم چرا بعضی ها دوست دارن به دوران مدرسه برگردن ! (لبخند)

قاصدک دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 23:35

آدما هیچ وقت کسایی که بهشون علاقه داشتنو فراموش نمیکنن اگه اونم به شما علاقه داشته مطمئنا یادش میاد.

خیلی گذشته ولی شاید همونجور که من یادم هست اونم یادشه ، ولی اگه خودش اینو بهم میگفت ، حسش متفاوت بود.

بارون دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 23:05


خیلی حرفها در نگاه آدمهاست...
من دوست دارم اون اولینی که شد آخرینم رو ببینم!

امیدوارم به آرزوتون برسید و خوبه که اولین و آخرین یکی باشه.
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد