بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز : جشنواره وحشت !

بقدری آرایشهای غلیظ و آنچنانی زیاد شده و بعضی از خانمها آنچنان از لوازم آرایش استفاده میکنن که انگار از منطقه قحطی کرم پودر و رژ و سایه و ... برگشتن.

یکم آرومتر لطفا" ، نمیگین تو تاریکی شب با این آرایشهای غلیظ  سر یه پیچ تو یه کوچه تاریک ، رودر روی یه آدمی با مشکلات قلبی در بیایید ،  از وحشت به سرای باقی میشتابه؟

در پست قبلی {سادگی} به این موضوع هم  اشاره کردم و در جواب یکی از همنشین های محترم مجازی نوشتم ، هر عروس خانمی را بعدا با آرایش ملایم دیدم زیباتر از شب عروسیش بوده ، آخه سوالم اینه وزن اینهمه مواد را چطور روی صورت تحمل میکنین؟ انگار من یه لایه گچ و سیمان بمالم رو صورتم و راه بیفتم تو مهمونی یا خیابون !

حداقل اگر قسمتتون شد و خواستگاری براتون پیدا شد ، میگن یه نظر حلاله ، اقلا اجازه بدید یه بار بدون آرایش شما را ببینه و بعد تصمیم بگیره ، ممکنه بعد ازدواج و فردای عروسی که در خانه تشریف دارید ، بعد از پاک کردن آرایشتون ،  همسر گرامی اصلا شما را بجا نیاره !

خوبه صبح ساعت 6 صبح، سرزده بیان خواستگاری و با خود واقعیتون آشنا بشن؟ میگن هموطنهای زرنگ اصفهانیمون از این ترفند برای دیدن چهره واقعی عروس آینده استفاده میکنن !

یه دوستی داشتم 5 سال پیش یه دختری را میخواست ، چون شرایط مالی دوستم مهیا نشده بود موضوع را رها کرده بود ، چند ماه پیش میگه مجددا به آن دختر که  خیلی ساده بود و اهل زندگی به نظر میرسید تلفن زدم  و دیدم هنوز به خانه بخت نرفته ، با خانواده رفتیم خواستگاری ، در آپارتمان را که باز کرد نشناختمش پرسیدم منزل آقای .... ، خندید و گفت بله ، اسممو صدا کرد و گفت من خودم هستم ، نشناختی؟  ، دماغش خوب بود ولی عمل کرده بود ، نوک بینیش تیز شده و  رفته بود بالا ، شبیه جادوگرا ! زیر گونه هاش انگار 2 تا توپ پینگ پنگ گذاشته بودن ، لباشم که نگو ، هر کدام یه نعلبکی بود ، ابروهاشو تتو کرده بود ، مدل شیطانی ، اونم از نوع رجیم ! حالا دیگه بقیه جاهاشو چیکار کرده بود این دوستمون نمیدونست ، کلا از آن خواستگاری منصرف شد ، گفت حس کردم دختره تبدیل به روبوت شده  ، ازش ترسیدم !


نظرات 7 + ارسال نظر
سارا شنبه 21 تیر 1399 ساعت 12:50 http://15azar59.blogsky.com

با این ظاهری که ازش نوشتید ادم یاد عروسک انابل میوفته

یه بار یه عروسی رفته بودم ، عروس پشت چشمشو سیاه رنگ کرده بود . قشنگ یاد فیلمای ترسناک افتادم ، نمیدونم کی به اینا میگه که با این آرایش خوشگل میشن ؟ جالبش اینه که برای درست کردن این قیافه هم کلی پول خرج میکنن !

قاصدک جمعه 20 تیر 1399 ساعت 07:22

اتفاقا به تازگی از همکارای بینی عمل کرده و تغییر دکوراسیون چهره داده اومده بودن اتاقمونو پیشنهاد تغییرات به همکارمون میدادن منم گفتم دیگه تو رو خدا این همه دماغاتونو کوچولو نکنید از بس شما این کارا رو کردید احساس پینوکیو بودن بهمون دست میده

(لبخند) ، از دید من آنچه طبیعی هست ، زیباتر و پذیرفتنی خواهد بود.

م. جمعه 20 تیر 1399 ساعت 07:13 http://ammasom.blogfa.com

به شماها ربطی نداره. آخه مگه ما میشینیم تبصره بدیم برا پسرا که چه شکلی باشید چه شکلی نباشید. پشت این حرفا حتی شوخی‌شم این تفکرِ زنگار گرفته خوابیده که زن در هر حالتی به عنوانِ یه شیء دیده میشه که همه میان راجع بهش نظر میدن این نگاه‌های کالا زده‌تون افتضاحه."ممکنه خودِ خانم ها هم دچارش باشن، روی صحبتم با ماهیتِ این نوع نگاه‌هاست"

واقعا شما تبصره نمیدین؟ مثلا همینجا دارید به من اعلام میکنید که آزاد نیستم فکر و ایده خودم را عنوان کنم ، چون به من ربط نداره ؟
اون سر دنیا یکی مریض شده روی زندگی من تاثیر شدید گذاشته ، زندگی آدمها در هم تنیده و بر روی هم تاثیر گذار است. اطلاع از دیدگاه همدیگه کمک خوبی برای درک متقابل خواهد بود ، من نه تنها از تبصره دادن خانمها استقبال میکنم بلکه با دقت بهشون توجه میکنم ،عقیده دارم من اونی نیستم که تصور میکنم ، من اونی هستم که دیده میشم !
ممنون از نظر و حضورتون

من جمعه 20 تیر 1399 ساعت 00:30 http://me2020.blogsky.com

افراط در هیچ چیزی خوب نیس،به نظرم چنین آدمایی دچار خود کم بینی هستن که هر چقدر هم عمل زیبایی کنن هیچ وقت به رضایت نمیرسن

آنچه طبیعت برای ما در نظر گرفته از دیدمن بهترینه.
بامداد جمعتون هم خوش و ممنون از حضورتون

بارون جمعه 20 تیر 1399 ساعت 00:04

همش ناشی از اعتماد بنفس کمه، که صد البته آقایون هم در این امر به صورت نامحسوس دخالت دارند، چرا؟ چون وقتی مبنای انتخاب ها ظاهر باشه وضع از این بدتر هم خواهد شد!!
من بارها این جمله رو شنیدم که چطور اعتماد بنفس داری بدون رژ بیای تو خیابون( این حرف نشون میده خانه از پای بست ویران است)
وقتی آقایونی که زن و زندگی دارن و دنبال عروسک و مانکن های آرایش کرده راه میفتن، ناخودآگاه فرهنگ غلط جا میفته که آرایش نامتعادل چیز بدی نیست.
سودهای کلان از فروش مواد آرایشی و تبلیغات دروغین رو هم میتونیم یه علت دیگه بدونیم، الان شما اینستاگرام بری فقط شو و نمایش میبینی، از افراد مشهور بگیر تا کسانی که از این راه درآمد دارن، و همینطور کسانی که خودشونو الگوی مردم میدون.
کلا این مسائل باب شده و روز به روز هم داره بدتر میشه و قطعا دیگه نمیشه جلوشو گرفت.

با حرفهای شما موافقم و حداقل من زیبایی را در سادگی میبینم،
ممنون از نظرتون

دختر غریبه پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 23:23

اونا آرایش نیستن که
دیگه میرن میکارن همه چیو که مثلا طبیعی جلوه کنه
کاشت مژه ....
‌کاشت ابرو ...
رژ لب دائمی
خط چشم دائمی
کاشت گونه ...
اینا طبیعیشه حالا کرم پودر این وسط سنگینی نداره!!
خیالتون راحت



آرایش سنگین واقعا قشنگی آدم رو از بین میبره
مخصوصا اون مژه هایی گه چند متر جلوتر پلک میزنن
من خودم اصلا نمیتونم مژه مصنوعی تحمل کنم و انگار چتر میشن برای چشم!

مدیر مالی منم بینیش رو عمل کرده . ابروهاش رو کاشته ... مژه کاشته
ولی نمیدونم چرا دیگه با اسنپ چت عکس میگیره!!
یا عکساشو ویرایش میکنه ...

یعنی کلا میشن یکی دیگه ، خب یدفه برن یه سرجدید پیوند بزنن !

قصه پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 21:47

هار هار هار قار قار قار

کلی به مدل خنده شما خندیدم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد