بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چشم !

اینکه شما به چیزی که موافق هستید و خودتون هم ازش لذت میبرین بگین چشم ، کار خاصی انجام ندادید !

در این موارد که الان میخوام مثالشو بزنم ، وقتی شوهر به همسر گرامی پیشنهادی میده و همسر محترم هم میگه چشم ، از دید من چندان ارزشمند نمیباشد:

- بیا بریم سفر ... چشم

- بریم یه مرکز خرید... چشم

- شام بریم بیرون... چشم

- موافقی بریم یه کنسرت خوب؟... چشم

-ظرفا امشب زیاده ، من میشورم !... چشم

- بریم برات لوازم آرایش یا لباس بگیرم... چشم

- امشب بریم خونه مامانت اینا !... چشم

- مامانت اینا ! را بگو آخر هفته بیان خونمون... چشم

- مامانت اینا میخوان برن دکتر من میبرمشون !... چشم

گفتن چشم در این موارد که خواست خودتون هم هست آنچنان مهم نیست .


چشم گفتن زمانی ارزشمنده که : (بدون نگاه جنسیتی)

1- آن مطلب خلاف میل یا عقیده شما باشد ولی در هر صورت آن را بنا به دلایلی پذیرفته باشید .

2- صرفا در حد حرف نماند و در زمان مناسب به آن عمل نمایید.

3- اگر چشم را گفتید ولی همچنان با موضوع مشکل داشتید، کارشکنی نکنید تا نشون بدید که حرف طرف مقابل درست نبوده.

4- در مقابل پذیرفتن یک موضوع چشم خود را مشروط نکنید و یا  اگر توقعی دارید همان لحظه عنوان کنید و بعدا از طرف مقابل انتظار انجام دادن کار خاصی را نداشته باشید.

5- در قلبتان آن را پذیرفته باشید و به آن باور داشته باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
قاصدک شنبه 21 تیر 1399 ساعت 20:57

چشمایی که بالا اشاره کردید قشنگ تره من هر موقع از اونا استفاده کردم راضی بودم توصیه می کنم بقیه خانوما هم استفاده کنن البته متاسفانه کسی از اون پیشنهادات بالایی زیاد نمیده که آدم حرف گوش کن باشه و چشم بگه

پایینیا اجراش سخته ولی بعضی جاها هست آدم به خاطر زندگیش از این چشما هم میگه و پاش وایمیسته

از دیدگاه مردانه و خودم میگم ، وقتی به مرد زندگیتون اعتماد و باور دارید ،مطمئن باشید چشم گفتن بهش غیر از رفاه و آسایش برای خانواده نخواهد بود.

دختر غریبه شنبه 21 تیر 1399 ساعت 19:28

بیایید تصمیم بگیریم هیچوقت از کلمه ی پر ضرر چشم استفاده نکنیم چه در مواقع سود و چه در مواقع زیان


برای مواقعی که به نفعمونه میتونیم بجای چشم گفتن به شوهر چشمامونو قلبی شکل کنیم
دیگه حله

وقتی میگی چشم دیگه باید انجام داد ...

امیدوارم با این نوع آموزشها باعث و عامل مشکلات در زندگی دیگران نشوید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد