بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پاک کردن دل !

در پست قبلی (برای رفته ها) به اینکه کسی میره و رفتنش از دید من نباید باعث ناراحتی بشه اشاره کردم.

حالا کسی رفته ، به شما بدی کرده ، یا اصولا هر کسی که توی دلتون ازش دلخوری دارید ، از نظر من پاکش کنید ، در حقیقت با این کار به اون شخص لطف نمیکنید که او اصلا شاید متوجه کینه یا پاک کردن اون در دل شما نشه ، دارید به خودتون محبت و لطف میکنید ، چرا بار سیاه کینه و نفرت را با خودتون حمل کنید؟ دریافتی شما از این موضوع غیر اینه که آزار میبینید و روزهای خوب زندگی را از دست میدید؟ آدمهایی هستن که بجای لذت بردن از زندگی دائم در حال نقشه کشیدن برای انتقام هستند ، زمانی را که میتونن به پیشرفت ، خوشحالی و استفاده بهینه از عمرشون بپردازن ، دارن فکر میکنن که چطور به یه انسان دیگه صدمه و ضربه بزنن ، فرضا هم که شد ، چیزی درست میشه؟ مطمئن باشید اگر هم به جایی برسه که بشه انتقام گرفت ، قطعا بعدش پشیمونی سراغمون میاد.

توصیه میکنم دلتون را پاک کنید ، از هیچکس غیر خوبی توش چیزی نگه ندارید ، خاطره های بد و آزاردهنده را یا پاک یا بهش فکر نکنید و هر وقت هم آمد سراغتون هم بخودتون بگید ، نمیشه که همیشه همه چی خوب باشه ، شاید همون خاطره های بد هستند که خاطره های خوش را براتون بامفهوم و لذتبخش میکنن.

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 26 تیر 1399 ساعت 12:01

آفرین
بلاگر جان با دلی بزرگ و مهربون
هیچ وقت در زندگی حتی ثانیه ای به انتقام و این طور مسائل فکر هم نکردم، شده دلخور بشم و خیلی زود هم فراموش میکنم، و به گفته شما حس خوبش بیشتر از همه نصیب خودم میشه، البته ناگفته نماند که آدمها نسبت به رفتار کسانی که بیشتر دوستشون دارن حساس ترن و پذیرشش بدی سخت تر میشه اما هیچی ارزش اینو نداره که قلب آدم رو سیاه کنه و به فکر انتقام و تلافی باشیم، منم با شما موافقم و به نظرم اگر بدترین ها هم پیش اومد به خاطر آرامش زندگی خودمون ازش بگذریم.

دقیقا همینطوره بارون عزیز ، ممنون از نظر خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد