بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

افسرده !

افسرده از نظر من یعنی بی اراده  ،  بازنده ، ضعیف و درمانده !

مفهومی نداره انسانی که پر از روح و حس و زندگیه یه جایی تسلیم بشه؟ فقط یک جا تسلیم شدن داریم آن را هم میذاریمش برای دم آخری که بازدمی نداره !

قبل اون همیشه اراده و خواست انسانه که به حرکت و زندگی وادارش میکنه ، قوی بودن را از مورچه ای یاد بگیریم که بزرگتر از خودش هم باری را برمیداره و اگر بارها هم از دستش بده باز ادامه میده و از اول شروع میکنه ، از مورچه هم کمتر بودن در شان انسان نیست.

همه قوی هستند ، همه با اراده هستند ، فقط میزان استفاده از این قدرت ها در انسانها فرق میکند ، ازشون استفاده کنید و برنده باشید ، زندگی یعنی مسابقه ، قبلا نوشته بودم در این مسابقه خیلی ها هم برنده شدن ، چرا شما نتوانید؟ در کار ، روابط اجتماعی ، زندگی خصوصی ، حتما میتوانید ، حتما قدرتمندید ، به شما قول میدم با حرکت سرانگشت ارادتون میتونید خیلی از بیهودگیها و پوچی های روحی را به کناری بزنید ، امروز نه ، الان شروع کنید !

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 20:02 http://golebahari98.blogfa.com

ممنون مرسی
چه شکلکهای جالبی دارید

قاصدک جمعه 27 تیر 1399 ساعت 12:21

سلام شاید این روزا بیشتر از همیشه به انرژی برای یه حرکت خوب و مداوم و پر تلاش نیاز دارم ممنون از این پست شما. به عقیده من آدمای پر انرژی مثل شما و آدمای مشابه دیگه، همیشه رو زندگی اطرافیان تاثیر گذارن به خصوص اگه این انرژی سمت و سوی مناسبی هم داشته باشه.

راستی من تا جایی که یادم باشه سعی می کنم از اون نکته "به عقیده من و به نظر من و ... " استفاده کنم.

ممنون از تمام نکاتی که یادمون میدید.

سلام همنشین گرامی
باور به توانایی هامون میتونه روح ما رو در مسیر درست هدایت کنه و از پژمردگی آن جلوگیری کنه .
به عقیده من ، به عقیده من گفتن شما خوبه و قطعا یه جاهایی میتونید ازش استفاده کنید ، واقعیتش هم اینه که هر کس میتونه از طرف خودش صحبت کنه و تجربیاتشو در اختیار دیگران بذاره ، انتخاب و استفاده از آن تجربه بعهده شنونده خواهد بود.
ممنون از حضورتون

بارون پنج‌شنبه 26 تیر 1399 ساعت 19:27

نه فقط کاملا با شما موافقم بلکه بارها و بارها در واقعیت هم بهم ثابت شده که حتما همینطوره و در نهایت این خودم هستم که پذیرای عامل های بازدارنده و مخرب روحی ام، در هر شرایطی میتونه اینطور نباشه به شرطی که من وجودی هر آدمی واقعا بخواد که شاد و قدرتمند زندگی کنه( فارغ از اینکه نتیجه و عاقبت هر چیزی چی میشه).
اینم در نظر بگیریم که مشکلات و سختی ها و موانع، بلا استثنا برای همه وجود داره فقط نوع اونها با هم متفاوته.

+ بازم همون نظری که در پست مشابه داشتم اینجا هم دارم

عدم توجه به توانایی های خودمون باعث میشه که به ورطه افسردگی بیفتیم ، باور به قدرتمون و اینکه انسان میتونه همه چیزو با ارادش شکست بده ، میتونه ما را از از روح افسرده دور کنه.
سپاس از نظر خوبتون

خانم نویسنده پنج‌شنبه 26 تیر 1399 ساعت 16:31 http://bistoyeksalegi.blogfa.com/

جمله ی اول این پست منو میخکوب کرد
چطور میتونی همه رو با یه چوب برونی؟ اونم قضاوت برای چیزی که تا به حال تجربه ش نکردی

اگر جمله اول را کامل میخواندید نوشتم از نظر من !
یعنی منظورتون اینه نظرم را نگم؟ وقتی کسی میگه به نظر من یعنی قصد قضاوت را ندارد و دیدگاه شخصیش را میگه و به مخاطبین گرامی مانند شما این اجازه را میدهد که در رابطه با اون موضوع بحث کنند.خوشحال میشم شما هم دیدگاهتون را بگید.
ممنون از حضور و نظرتون

ع ع و ز پنج‌شنبه 26 تیر 1399 ساعت 16:24 http://Makhlooghekhoda.blogfa.com

سلام...
من که می‌گم کلا نباید ناامید شد...
حتی وقتی آدم جونش به گلوگاه می‌رسه باید بدونه همچنان خدا هست و خدایی می‌کنه...:)

سلام همنشین گرامی
قطعا امید ، قدرت بزرگی در دست انسانهاست ، ازش استفاده کنیم.
ممنون از نظر خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد