بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تکرار مطلبی مهم !

از دید من مجازی به شرط صداقت فضای بهتری برای آشنایی با فکر هاست ،  در دنیای واقعی قبل از اینکه فکر کسی را ببینید ، او را از ظاهر و امکاناتش قضاوت میکنید و چه بسا اشخاصی را از دست میدهید که سالها در انتظارش بودید !
در مجازی ابتدا با اندیشه و فکر ، منهای امکانات مادی ، آشنا میشوید ، چیزی که از دید من ماندگارترین جذابیت یک فرد میتواند باشد.
البته شرطی که در ابتدا گذاشتم نیز لازم است ، یکی از دلایل شنیدن موارد خلاف شاید هم اصرار خود ماست ! اگر اجازه بدهیم انسانها تا آنجا که خودشان میخواهند بگویند، نه تا آنجا که ما میخواهیم ! کمتر خلاف خواهیم شنید ، در حقیقت خودمان کاری میکنیم که شخص مقابل مجبور به کتمان یا قلب واقعیت شود. شما اطلاعاتی از فرد میخواهید که شاید او حداقل در آن مقطع مایل به گفتنش نیست و با اصرار شما به گفتن ، شروع به خلاف گویی میکند ، وقتی اولین حرف خلاف واقع زده شود ، موارد دیگر هم در ادامه پیش خواهد آمد.

عقیده دارم هر گونه رابطه ای در مجازی یا واقعی میبایستی به گونه ای پیش برود که هر طرف ماجرا این احساس آرامش و راحتی را داشته باشد که آزادهستند تا جایی که مایلند بگوید و هیچ فشاری را احساس نکنند ، اینگونه مطمئن باشید میزان شنیدنیهای واقعی و حقیقی  ، بسیار بیشتر خواهد بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
ناردون یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 22:31 http://www.sobhdam.blogfa.com

چقد زیبا نظرمو عوض کردین راجب فضای مجازی و روابطی ک اونجا شکل میگیره .. در کمال تعجب کاملا منو به سمت یه تفکر جدید سوق دادین.. این نظر شما بیخ و بن اش توی ذهن خودمم بود که با تفسیر شما کاملا جون گرفت .. میشه گفت ۹۹ درصد باهاتون موافقم (نمیگم ۱۰۰ چون بنظر من هیچی توی این دنیا خالص نیست :)
عالی بود این پست تون

حضور در اینجا تلاقی تفکر ها و اندیشه هاست ، با به اشتراک گذاری آنها ، دیدگاه ها و چشم اندازهای جدید فرآروی ما قرار خواهد گرفت.
سپاس از حضور و نظرتون

ع ع و ز یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 16:52 http://Makhlooghekhoda.blogfa.com

اصلا همه ی مشکل همین قسمت فشاره...:/
اگه آدما آزادی در گفتن و نگفتن داشته باشن کم کم قسمتهای ناگفته اشون هم رو می‌شه...:)

دقیقا ، از دید من باید فضا داد به دیگران تا اگر حرفی هم هست با اختیار و آزادانه بزنن !
سپاس از نظر و حضورتون

قاصدک یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 10:24

حق با شماست.

سپاس از بازدیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد