بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تفسیر نظر سنجی بهترین هدیه

از دید من

اون 2 نفری که به هدیه با ارزش مادی بالا رای دادند ، انسانهای بسیار صادق و درستکاری هستند ، شاید برعکس تصورات ، آدمهایی هستند که حرف آخر را اول میزنند و تجربه خوبی از زندگی دارند و احتمالا هم اکنون در زندگی هستند و از دوران احساس محض عبور کردند  !


کسایی که ارزش احساسی را انتخاب کردند هم برای همین لحظه صادقانه نیاز روحی خود را مطرح کردند و بیشترین آرا را بخود اختصاص دادند ، قاعدتا افرادی هستند که نیازهای عاطفی در این مقطع زندگی برایشان مهم است ، آرام هستند، کمی در محبت کردن به دیگران زیاده روی میکنند به ایشان  توصیه میکنم به آینده نگری و واقع بینی بیشتر فکر کنید و تعادل بین احساس و منطق را فرآموش نکنید !


و اما از مسافرت خوب بعنوان هدیه ، افرادی که این مورد را انتخاب کردند ، هیجان را دوست دارند ،به  قدم در راه گذاشتن علاقه دارند ، و از دید من بهترین راه را برای گذران ثانیه های پرارزش زندگی انتخاب کرده اند.این گروه دارن به تعادل حس و منطق نزدیک میشن ، فقط یه تجربه در زمینه عشاق سفر داشتم ، معمولا آدمهای سرکش و مقاومی هستند.


ولی در هر صورت برنده نظر سنجی ما گروه دوم یعنی عاشق پیشه های احساساتی هستند ، بهشون تبریک میگیم و امیدواریم اگر همسر گرامیشون روز تولد بهشون فقط یک شاخه گل هدیه داد با یک جمله عاشقانه ، یاد نظری که اینجا دادند باشند و اعتراضی نکنند !

نظرات 17 + ارسال نظر
قاصدک دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 11:45

من که به عنوان یه خانوم از همسرم توقع بالایی ندارم. ولی اگه همسرم تو موقعیت مالی خوبی باشه به جای یه شاخه گل شاید انتظار دسته گل زیبا داشته باشم و به جای مسافرت به نزدیک ترین شهر ممکن یه کم مسافرت طولانی تر به نقاط دورتری رو انتخاب کنم به هر حال رو من اثر داره و واسم قابل انکارم نیست.

شما هم حرفی خارج از پاسخ من نزدید !
حرف من اینه توقع و انتظار وجود داره ، اینکه شما صبر دارید و رعایت میکنید ، نشانه واقع گرا بودن و دیدن حقیقت است ، ولی اگر در زندگی حضور دارید و این نظر شما در عمل هم همان است ، کار ارزشمندی میکنید.
با سپاس از نظر و حضورتان

سارا دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 00:52 http://15azar59.blogsky.com

من همچنان سر حرفم هستم همون هدیه مادی با ارزش مادی زیاد ..
علی الحساب بی زحمت اون انگشتر الماس ۵ قیراطی رو لطف کنید

کسی هست منو از دست این سارا نجات بده؟ جایزه کجا بود؟ نظر سنجی بود سارای عزیز !

قاصدک یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 21:10

به نظرم تجربه های آدما و حس و حالی که تو شرایط داشتن باعث میشه که هر کسی یه انتخابی داشته باشه ولی اگه شرایط کمی تغییر کنه نظرات هم عوض میشه من بهترین تجربه های زندگیم از سفرهای دسته جمعی بوده چه دوران دانشجویی با کل دوستان دانشگاهی و چه حالت کاروانی و تور و چه فامیلی که همشون فراموش نشدنیه به خاطر همین تا اسم سفر میاد میگم این بهترینه ولی اگه یه کم شرایط فرق کنه شاید اون حسو حالو نتونم ازش بدست بیارم. همه چی یه ذره به شرایط ربط داره شما مثلا اگه یکی خیلی پولدار باشه و یه آدامس خرسی هدیش باشه ناراحت میشی و اگه یه بچه با پول کمش همین کارو بکنه چقدر فرق میکنه. اگه یه کادو نشون دهنده علاقه آدم باشه تاثیرش بینهایته و اینکه خیلی گرون و یا ارزون و ... باشه به شرایط ربط داره مثلا بیل گیتس اگه همسر آدم باشه و بیاد به آدم یه شاخه گل بده آدم خوشحال نمیشه که هیچ شاید کار به جاهای باریک بکشه
البته همسر بیل گیتس بودن خودش کادو محسوب میشه از تقصیراتش میگذریم.
جدا از شوخی همه چی به شرایط ربط داره

زیاد موافق نیستم ، وقتی در گردونه زندگی قرار میگیریم (که بیشتر مطالب من با نگاه به این قضیه است) دارا و ندار چندان فرقی نمیکنه ، خصوصا خانمها توقعاتی دارند که از دید من از همسرشون انتظار میکشن ، چون درصد بیشتری هم احساس هستند تا منطق ، زیاد به موقعیت مالی همسر توجه نمیکنن ! اصل بسیاری از اختلافات هم همین نگاه حسی خانمها و منطقی آقایون است.
از پیام و حصورتون ممنونم

قاصدک یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 20:43

در مورد سفر هم هر چقدر تعداد آدمای آشنایی که باهاشون میتونی خوش باشی بیشتر باشه بهتره هر چقدرم عجیب و غریب تر باشه و مسائل غیر منتظره داشته باشه بیشتر خوش میگذره کلا تجربه های متفاوت و پرهیجانو که پایان خوشی هم داشته باشه رو دوست دارم. ولی اگه به قول دوستان هدیه یه بلیط رفت و برگشت تنهایی باشه با یه هتل سطح بالا که واسم معنایی نداره اون موقع همون کادو مادی یا معنوی رو ترجیح میدم.

گویا همه در حال تغییر نظرات هستند ، علتش هم جریان پیدا کردن نظرات متفاوت در این صفحه هست، اندیشه های گوناگون و حرکت آنها در میان هم باعث رنگارنگی ، تنوع و زیبایی دنیای ما میشه.
سپاس از حضور و بیان نظرتون

ع ع و ز یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 17:01 http://Makhlooghekhoda.blogfa.com

در مورد گزینه های سه گانه.‌‌..
این عادیه که یه نفر از اینکه هدیه ای باارزش مادی بالا گرفته خوشحال بشه...
در مورد گزینه دوم به نظرم اگه هدیه گیرنده فرد قانعی باشه و براش فرد هدیه دهنده مهم تر از خود هدیه باشه به کوچکترین هدیه خوشحال میشه(البته چشم و همچشمی هم نباید از میدون دور نگه داشت...)
گزینه سوم که سفر بود بستگی داره به روحیه و شناخت داشتن از کسی که هدیه رو می‌گیره ...
بالاخره یه عده هیجان طلب و برونگران و یه عده درونگرا و دنبال آرامش و کتاب خوندن(اما اصولا هدیه سفر برای دور بودن از فضای دل مشغولی به روزمره ها عالیه...)
+ببخشید طویل شد...:/

یکی از کامل ترین نظرات بود، ممنون از حضور و نظر شما

ع ع و ز یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 16:56 http://Makhlooghekhoda.blogfa.com

خب

ممنون از نظر مبسوط شما!

آزیتا یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 16:43

تفسیر جالبی نبود.

چرا شاخه گل... من اتفاقا حتی تو دوره آشناییم یکیو می خوام بشناسیم میگم برام بخون... وقتی یکی برات می خونه حتی میتونی عمق احساس ترس اضطراب و محافظه کاری رها شدن و همه چیو تو احساس واقعیش حس کنی... من انتخابم واقعا یه احساس ابراز واقعیه... واقعا کادو رو که همیشه ادم خودشم می تونه برا خودش بگیره... چیزیو از دیگری نیاز داری که واقعا فقط اون بتونه بهت بده... احساس امنیت و آرامش، دوست داشتن. من بهترین هدیه هام اتفاقا یه متن ادبی بود یا یه ترانه خونده شده بود... و همیشه تو ذهنم می مونه. اخه گل چه انتقال احساسیه؟ اخه اون چه هدیه ای می تونه بخره که من بهترشو برای خودم نخریده باشم. یا نتونم بخرم. به نظرم ولی یه حس خوب رو هیج جا نمیشه پیدا کرد یا الکی ساخت... بهترین چیز همون حس خوبیه که بهت میده

احترام به شما و نظر متفاوتتون ، ممنون

بارون یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 14:23

خب منم که همیشه میام خودمو لو میدم که انتخابم کدوم بوده
به نظر من بد هم نیست، چون دلایل انتخاب این موارد میتونه خیلی جالب باشه، مثلا میشه دنیا رو میان این اختلاف سلیقه ها زیباتر دید.

من به گزینه 3 رای دادم، یعنی وقتی سفر باشه من بدون شک از بین تمام گزینه ها انتخابم سفر هست.

و آفرین میگم به دوستانی که به علایقشون احترام گذاشتن و گزینه دلخواهشون رو انتخاب کردن، چه مادی، چه معنوی و چه سفر.

چه بخوایم چه نخوایم زندگی ما بدون مادیات مفهوم نداره، این یه واقعیت کاملا روشنه و انکارش کار درستی نیست، فقط اینکه همه چیز را در مادیات ببینیم درست نیست اما اعتدالش لازمه و من دوست دارم گاهی هدیه هایی از این دست بگیرم و قطعا براش ذوق فراوانی هم دارم.

هدیه معنوی غذای روحه، و قطعا اینم لازمه زندگیه.
هدیه معنوی رو هم قطعا بخش احساسی وجودم براش ذوق خیلی زیادی داره.
و اما چرا من سفر رو انتخاب کردم؟
به دلیل اینکه سفر هم ارزش مادی داشت و هم معنوی، سفر همه چی داره و من به هر هدیه ای در دنیا ترجیحش میدم، ارزش مادی سفر مطرح نیست، شده میان تمام دغدغه ها، یه روز بزنی به دل طبیعت و دوباره زنده بشی کافیه، سفر تماما انرژی مثبت و حال خوبه و تا مدتها بعد از یه سفر عالی همه جوره حالت خوبه.
به نظر من وقتی همپا و همسفر عالی داشته باشی سفر بهترین و بهترین و بهترین هدیه هست.

با عقیده شما و تفسیر شما از انتخابتون موافقم ، خصوصا اگر همسفری مناسب به همراه داشته باشید ، همه چیز حتی سختی و خستگی راه هم دلپذیر میشه.سفر یک انتخاب کامل میتونه باشه.
ممنون از حضور و نظرتون

دختر غریبه یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 13:45

پس خوشبحال دو نفر مخاطب محترم
حالا که فکرش رو میکنم میبینم هدیه با ارزش بالا هم خودش بتنهایی عالیه
میشه تغییر نظر داد؟

متاسفانه زمان نظر سنجی تمام شده ، علت گذاشتن تفسیر برای نظر سنجی ها همینه ، وقتی مطالب باز میشه و نظرات گوناگون مشخص میشه ، میشه که منطق بیشتر خودشو نشون بده و نظرات هم تغیر کنه ،یکی از دلایل نوشتن در اینجا و اشتراک گذاری نظرات هم همینه.
سپاس دوباره از شما

دختر غریبه یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 13:25

من سفر خوب رو انتخاب کردم
هدیه باید یه سفر خوب باشه چون تو همون سفر میشه باارزش حسی بالا یه هدیه با ارزش مادی بالا رو گرفت!

خیلی هدیه قشنگیه

شما کلا با بالا در ارتباط هستین! (لبخند)
انتخاب خوبیه ولی با این اوضاع فعلی که سفر مقدور نیست ، متاسفانه باید بگم فقط همون 2 نفری که هدایای مادی را انتخاب کردند ، میتونن برای دریافت جایزه به مخاطب محترمشون مراجعه نمایند !
سپاس از نظر و حضورتون

قاصدک یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 13:17

من همه این هدیه ها رو گرفتم. ارزش مادی بالا که ابداً واسم مطرح نیست. شاید خنده دار باشه که یه وسیله ارزون قیمت فانتزی که من خوشم میومد و به خاطر خودم گرفته شده از سرویس طلا واسم با ارزش تره. معمولا هدیه ای واسم با ارزشه که دلخواه باشه بعضی موقع ها هدیه دلخواه من جزو ارزون ترین وسیله هاست و بعضی موقع ها قیمت متوسطی داره ولی معمولا گرون نیست. مثلا یادم نمیاد ساعت گرون قیمتمو که اصل بود و اتفاقا هدیه ای بود واسم کی استفاده کردم ولی ساعت فانتزیمو که اونم هدیه گرفتم و خیلیم ارزون خریداری شده بود همیشه استفاده می میکنم و دوسش دارم. در مورد هدیه بعض موقع ها جعبه و کادوپیچیش از خودشم مهم تر میشه کلا نشون میده طرف چقدر واسه آدم ارزش قائل شده. ولی سفر یه چیز دیگست که از خاطر آدم نمیره به خصوص اگه با شرایط دلخواه باشه موندگاری اثرش رو من بیشتر از بقیشونه به خاطر همین از نظر من سفر بهترین هدیه و حتی بهترین دلخوشیه زندگیه.
آدم سرکش و مقاوم، تو یه جنبه هایی هستم ولی نه تمام زمینه ها؛ البته یه کمم بعضی جاها که لازمه این ویژگیمو کنترل میکنم.

ممکنه نظر آدمها تغییر کنه ، شاید یه چیزی که تو 20 سالگی مورد پسند باشه تو 30 سالگی نباشه و یا برعکس ، ولی سفر ، اونم با همسفر خوب ، چیزیه که از دید من با گذر زمان تغییر نمیکنه و میلش تو وجود کسایی که سفر را دوست دارن همیشه هست.
سپاس از نظر و حضورتون

سارا یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 13:15 http://15azar59.blogsky.com

متاسفانه خب اینم شاید از اخلاق های بد من باشه من نه روی اونو دارم که بپرسم از طرف و نه روی اونو دارم که بگم چی دوست دارم اونو برام تهیه کن ..
ای بابا چقدر کامنت گذاشتم و حرف زدم

دقیقا اخلاق خوبی نیست سارا ، توصیه میکنم شروع به تمرین کن برای تغییر دادنش ، البته این عقیده منه .
شما لطف کردید ، از نظراتتون استفاده کردیم. ممنون

سارا یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 13:03 http://15azar59.blogsky.com

انگشتر الماس ۵ قیراطی عالی هست من فقط اونو دوست دارم
شام رمانتیک و دسته گل زیبا و سفر به جنوب فرانسه رو نه میخوام و نه دوست دارم اونا واسه خود هدیه دهنده به من فقط اون انگشتر زیبا رو بده

با پوزش ولی اینجا داری اینو میگی ، فکر کنم موقع عمل همشو بگیری ، شام را هم تا آخر بخوری !(لبخند)

سارا یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 12:55 http://15azar59.blogsky.com

نه بلاگر دقیقا منظورم این بود که من فقط هدیه با ارزش مادی بالا را دوست دارم .. اما واقعا ادم روش نمیشه مثلا وقتی طرف بهت یه گل و لبخند و جمله احساسی یا حتی کتاب هدیه میده بهش پس بدی و بگی برو بابا با این هدیه ات ...یا مثلا میگه این بلیط سفر به فلان مکان رو بهت هدیه میدم بگه این چیه دیگه اینم شد هدیه اخه(حتی اگر سفر اروپایی باشه)..خب اون بیچاره ناراحت میشه نمیدونسته که من هدیه گرون قیمت دوست دارم ..
مثلا یک بار یکی از دوستان من برای هدیه تولد برام کیک تولد گرفته بود ..خب اخه این چیه خدایی ..میدونم میخواسته منو ذوق زده کنه ولی ترجیح میدم کلا هدیه ای نگیرم تا همچین هدیه هایی بگیرم ..ولی خب ازش تشکر کردم گناه داشت اخه

از این جهت گفتم..

چرا روش نمیشه ؟ از دید من بهترین راه هدیه دادن اینه که از کسی که میخواهین خوشحالش بکنید بپرسید ، تصور کنید با ذوق و شوق بخواین کسی را غافلگیر کنید ، وقتی هدیه را بهش میدید ، ظاهرا" ازتون تشکر میکنه ، ولی خودتون هم متوجه میشین که از چیزی که گرفته راضی نیست ، کسایی که منو میشناسن وقتی میخوان منو برای ناهار یا شام دعوت کنند ، حتما ازم میپرسن که چی دوست دارم که آنها درست کنند ، میزبان میخواد زحمت بکشه و غذا درست کنه ، چه اشکالی داره بهش بگید چی درست کنه که باب میلتون باشه؟ یا موقع تولد دوستاتون ، بهشون بگین من میخوام یه هدیه با X مبلغ برات بخرم ، چی دوست یا لازم داری... از دید من فوق العاده است.

برفا یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 12:53

هم هدیه هم سفر و هم هزاران جوایز نقدی دیگر تازه یه شام خوشمزه با صبحانه
همه همش وگرنه قهر شدید وسلام

معذرت میخوام ولی این نظر سنجی بودا ، قرعه کشی بانک نبود ! (لبخند) یعنی شام را هم خوردین ، واسه صبحونه فردا هم نقشه کشیدین!
لابد تو نظر سنجی هم گزینه هدیه احساسی رو انتخاب کردید؟
همه مفاهیم داره تغییر میکنه !

سارا یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 12:26 http://15azar59.blogsky.com

اینو یادم رفت بگم من ابدا سفر رو به عنوان هدیه نمیپذیرم هم هدیه بدن هم سفر ببرن ...سفر که نشد هدیه
والا

تا من آمدم یخورده ازتون تعریف کنم باز زدی همه چیزو خراب کردی سارا !
2 تا انتخاب با هم که نمیشه ، فکر کنم اگر مقدور بود هر سه تاش را علامت میزدی! مثلا تو یه شب ، یه دسته گل زیبا ، یه شام رمانتیک ، یه انگشتری با الماس 5 قیراطی ، روی میز هم یه بلیط سفر برای جنوب فرانسه !(لبخند)
البته از دید من برای خانمها طبیعیه که همشو با هم بخوان !

سارا یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 12:24 http://15azar59.blogsky.com

من یکی از اون دونفر بودم چون واقعا ارزش مادی هدیه برام مهمه به دلایل مختلف ولی لزوما معناش این نیست که اگر هدیه ای با ارزش مادی کم بهم داده بشه ناراحت میشم یا برام ارزشمند نیست ولی به همون دلایل ناگفته هدیه با ارزش مادی زیاد برام مهمتره و بیشتر دوست دارم

شما را فردی صادق و با تجربه خوب زندگی میدانم ، که جدا از اختلاف نظرها ، واقعیت را از دید خودتان براحتی و سادگی بیان میکنید.
ممنون از حضور و پیامتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد