بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه : بال مرغ کبابی و سبزیجات

بال یا کتف مرغ را در سس کچاپ + آبلیمو +فلفل سیاه + نمک + روغن زیتون بخوابانید (یک شب) روی منقل گازی یا ذعالی بپزید ، سبزیجات را خرد کنید (قارچ + بروکلی + هویج) در ظرف درب دار تفت دهید .

نتیجه :

http://s13.picofile.com/file/8403931418/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B7%DB%B2%DB%B5_%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B8%DB%B1%DB%B4.JPG

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 10:21

یه سوال: طرح وسط این بشقابتون چه شکلیه اون یکیا وسطش شکل آدمک داشت ولی این یکیا مشخص نیست! چقدر قشنگن.
تو آشپزیاتون روغن خوردنیاتونم میگیرید ولی این بار روغنش احتمالا زیاد نشده که دستمال استفاده نکردید.
ذاتا آدم باسلیقه ای هستید و به فکر سلامتی، و از اون آدمایی که هر چقدرم سنشون بره بالا بازم سالم و سرحال پر انرژی میمونن. تبریک بابت تمام این ویژگی ها؛ خیلی عالیه

این مرغ کبابی بود ، روغنش روی منقل (گازی) خارج شده و زیاد چرب نیست ، این بشقاب ها سفالی هست ، طرح ساده ای در وسط داره و منهم بهشون علاقه دارم و عقیده دارم رنگ های گرم موقع غذا خوردن حس بهتری از رنگهای سرد (مثل آبی) بهم میدن.
سپاس از حضورتون

قاصدک یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 08:20

نوش جان ولی دلمون خواست. چه رنگی و چه طعمی؛ یه مهمونی بدید همه دوستانو و خانواده هاشونو دعوت کنید بیایم دلی از عزا در بیاریم. قول میدیم با فاصله بشینیم کرونا نگیریم خوردنی های شما اشتهای آدمو زیاد میکنه کاش از تو عکس میشد برداشت و خورد.

هم نوشته و داستان و طنز بنویسم ، هم تفسیر کنم ، هم به نظرات خوب شما پاسخ بدم ، هم تجربه ها را در اختیار بذارم ، هم میهمانی بگیرم و غذا درست کنم و همنشین های محترم را بهمراه خانواده های گرامیشون دعوت کنم ؟
نمیدونم با چه زبونی از شما تشکر کنم ، با این نظر لطف شما ، اشک تو چشمام جمع شد ، هنوز مهربانی زندس ! (لبخند)

سارا شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 22:24 http://15azar59.blogsky.com

به به عجب خوراکی خوش رنگ و رویی به غیر از بروکلی ..

احتمالا مادر مهربونتون هم در دادن خوراکیهای مفید و صبحانه مقوی به شما مشکل داشته و از اون بچه هایی بودید که مادر را در خوردن غذاهای سالم جان به لب میکردید !
میدونستین یکی از معدود خوراکیهای کالری منفی و مفید در املاح همین بروکلی است؟
من که طعمشو چه خام چه تفت داده شده خیلی دوست دارم ، کمی سس سویا روش بزنید و امتحان کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد