بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عقل یه طرف ، دل یه طرف !

یه روزی اگر دلتون به یه سمت رفت و عقلتون به یه سمت دیگه، کدوم طرف میرید؟

گزینه هر دو باهم و یکم اینور یکم اونور و  این چیزا هم نداریم ، فقط باید یکیش را انتخاب کنید و بدونید که یا این امتحان را قبلا دادید و یا خواهید داد ، برای اونایی که هنوز این امتحان را نگذروندن ، بهتره از قبل روش تمرین و فکر کنند !

نظرات 14 + ارسال نظر
ونوس شنبه 11 مرداد 1399 ساعت 09:14 http://shakibajoon90.blogfa.com

منم موافقم با خانم شفتالو

مطمئن هستم همین تفاوت نظرها و عقاید باعث دید بازتر ما به مسائل خواهد شد.
سپاس از نظر و حضور شما

zahra sadat پنج‌شنبه 9 مرداد 1399 ساعت 02:35 http://zar623.blogfa.com

دلم هرجا بره همونه:)
ادم باید تا زندس لذت ببره و با علاقه همه چیو پیش ببره
گور بابای منطق

مشکل همون زنده موندنه !
گاهی نادیده گرفتن منطق، انسان را به جایی میرساند که زندگی و زنده بودن را مختل میکند.
سپاس از حضور و اشاره شما به مزار پدر منطق! (لبخند)

nothing چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 22:50 http://nagoftehha.blogfa.com

هر دوشو امتحان کردم مونده به موقعیت که کدوم رو انتخاب کنی هردوشون نه بدن نه خوب

سپاس از نظرتون

دختر غریبه چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 17:29

من هم دلی


سپاس از نظر خوب و حضورتون در جمع ما آقای بلاگر

ممنون ، از ابتدا هم در جمع شما بودم ، بعنوان یک نظر !

بارون چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 15:54

آفرین!( به کامنت بلاگر)
حرف حساب زدین و کاملا مورد پسند بود.
خوبه که هیچکدوم نقض نشد، اینطوری بهترم هست، جای اینکه آدمها با ذات و طبیعت خودشون بجنگن بهتره دنبال مکمل باشن.
خواستم تشکر کنم دیدم خودتون به بهترین نحو زحمتش رو کشیدین ولی با این حال، همیشه شما تشکر میکنی از نظرات یه بارم ما تشکر میکنیم.
ممنون بابت نظر.

ممنون از حضور شما و ، اشتراک گذاری نظرات، که قطعا مفید خواهد بود.

بلاگر چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 14:12 http://tosan35.blogsky.com

گاهی برای نوشته های خودم نظر میگذارم ، تیلو تا حدودی اشاره کرد ، بستگی به سن آدمها و تجربه ای که از زندگی دریافت کردن هم داره ، قطعا یه 20 ساله دل میگه و به احتمال زیاد یه 30 یا 40 ساله عقل را انتخاب خواهد کرد ، از دید من یکی از طرفین دل باشه و نفر مقابل عقل ! هر 2 دل باشن یا هر دو عقل هم امکان پذیر هست ولی در اولی زندگی با هیجان ، زیبا ولی زودگذره و در دومی زندگی معمولی ولی مداومه ! هر دوش وسوسه کننده و جذابه ، اینکه با اولی به تجربه هایی میرسیم که سالها منتظرش بودیم و با دومی زندگی آروم ، نه چندان زیبا ولی بادوام خواهیم داشت.
با توجه به اینکه اعتقاد دارم زن و مرد مکمل هم هستند و کمبودهای همو جبران میکنند ، خوبه که زنی با درصد احساس بیشتر و مردی با درصد منطق بیشتر همدیگر را انتخاب کنند، اینجوری شاید به تعادل برسند ، در این چند وقت که از تعادل گفتم به این نتیجه رسیدم خانمها آخر تعادلشون 30 درصد منطق و 70 درصد احساس هست و دیگه بیشتر از این با روحیه و ذات آنها شدنی نیست ! به خانمها توصیه میکنم حداقل به کسی دل ببندن که انتخاب او حرف عقلش باشه و در جمع این دو نفر ، دل و عقل به تعادل برسه.
سپاس از حضور و نظر خودم ! (لبخند)

ناردون چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 13:10 http://www.sobhdam.blogfa.com

قطعا دل ... دلم میخواد کرده پشیمان باشم تا نکرده پشیمان ...

سپاس از ابراز نظر

برفا چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 12:59

حتما و 100 در هزار عقلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
آخه دل من هر روز یه ساز میزنه
یه روز میخواد
یه روز نمیخواد
یه روز همشو میخواد
یه روز هیچی نمیخواد

سپاس از نظر و ابراز دلیل شما برای انتخاب عقل

خانوم شفتالو چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 10:08 http://roozayekhoob1.blogfa.com/

سال ها افسارمون رو دادیم دستِ عقل و به جایی رسیدیم که تعریفی ندارد.

اگر یک بار دیگه در همچین موقعیتی قرار بگیرم، دل...

ممنون از نظر شما

ستاره چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 10:06

تصمیمات بزرگ رو با دلم میگیرم، تصمیمات معمولی رو با عقل....

و در اینجا با سیاست نظر میگذارید ! (لبخند)
ممنون از حضور شما

تیلوتیلو چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 09:53 https://meslehichkass.blogsky.com/

به نظر من خیلی زیاد بستگی به این داره که این انتخاب توی کدوم دهه از زندگی آدم اتفاق بیفته...
ولی در کل این دو راهی خیلی سختی هست
من توی اون دوراهی راه دلم را رفتم و خیلی عاقلانه رفتار نکردم ، اما پیشمان هم نیستم
اما شاید اگه توی سن الانم میخواستم تصمیم بگیرم راه دل را پیش نمیگرفتم!!!!!

ممنون از نظر خوبتون

آزیتا سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 20:22

باید دلی کسیو بخوام هر چه قدر هم عقلا قبول داشته باشمش تا دلم نخواد نمی تونم...

ممنون از همراهی و حضورتون

سارا سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 20:17 http://15azar59.blogsky.com

اونجا که دلم میگه

سپاس از نظر شما

بارون سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 20:13

بدون شک سمت دل.
فقط میتونم امیدوار باشم راهی که دلم میره راه عقل هم باشه.

+) تفسیر نظر سنجی پنهان بود؟

گفتم که فقط یک انتخاب دارین !
امیدوار نباشین ، ولی ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد