بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دریا !

دلم برای دریا تنگ شده !

جاده سبز و زیباش

صدای موجش

بوی مخصوصش

غروب خورشیدش

افق بازش

شنهای ساحلش

حس خاصش

دلم برای دریا تنگ شده !

نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق جمعه 17 مرداد 1399 ساعت 16:03 http://atashziba89.blogfa.com/

دریا که نویسنده باشد ساحل هم می شود دفترش

ممنون از حضور شما

.. یکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت 09:24

همون کامنتی که راجع به ابراز علاقه به مردها نوشته بودم؟!

بله و پوزش مجدد
من هیچ برداشت بدی نکردم ، ولی فقط من خواننده این سطور نیستم !
ممنون از توضیح و حضور خوبتون

.. شنبه 11 مرداد 1399 ساعت 09:44

منم! خیلی

امیدوارم مشکلات سفر حل بشه و بتونیم از فشار سفر نرفتن رها بشیم ، نظر دیگه کمی مشکل داشت ، با پوزش تایید نشد.
ممنون از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد