بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شوهر خسیس !

از دید من دختری که میخواهد ازدواج کند همیشه نگران خسیس بودن همسر آینده اش است !

یکی از لذتهای بزرگ خانمها خرید کردن است که حتی گاهی در استرس و ناراحتی به کمکشان می آید و به آنها آرامش میدهد ، تصور زندگی با مردی که خرج کردن برایش سخت است ، کابوسی برای خانمها میباشد.

خبر خوب اینکه ، درصد بسیار کمی از آقایان به معنی واقعی کلمه خسیس هستند و اکثرا مقتصد میباشند ، به این مفهوم که بجا و درست و با آینده نگری خرج میکنند و خبر بد اینکه درصد کمی هم به معنی واقعی خسیس هستند و نه به خود نه به خانواده روا میدارند ! (لبخند)

تشخیص ایندو قبل از ازدواج سخت است ، چون مقتصد هم وقتی خرج میکند که مطمئن شود که شما قطعا شریک زندگیش خواهید شد.

مردی که بی رویه و بی هدف خرج میکند برای بعضی جذاب است ولی در نظر داشته باشید که مدیریت مالی زندگی در آینده بدست او خواهد بود ، همانقدر که خسیس بودن جالب نیست ، بیهوده  خرج کردن و در نظر نگرفتن مسائل مالی هم آسیب زا میباشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 08:23 http://shakibajoon90.blogfa.com

من از نوجوانی این یکی از دغدغه هایم بود و می گفتم حالا خسیس نباشد به هر دلیلی نخواهد خرج کند ..من یکی تاب نمی اورم
و اینگونه بود که یک نوجوان 13 ساله میدانست که به هر قیمتی شده باید کارمند باشد و از خودش دارای درامد ...
عجب نوجوان اینده نگری بودم من ...

دید منطقی اگر در سن کم سراغ ما بیاید ، قطعا در زندگی آینده ما تاثیر خواهد گذاشت ، در 13 سالگی به این موضوع فکر کردن ، کار بزرگیست.
ممنون از حضور و انتقال تجربه خوبتان

سارا سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 19:57 http://15azar59.blogsky.com

شوهر خودش چی هست که حالا دیگه بخواد خسیسم باشه
والا ..

و هیچکس هم دنبالش نیست لابد ؟ !
ممنون از نظر کوبنده شما (لبخند)

ناردون سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 18:34 http://www.sobhdam.blogfa.com

این اصلن بنظرم جذاب نیست مردی که خیلی اهل ریخت و پاش باشه و هی خرج کنه ... خرج کردن برای هر آدمی لذتبخشه اما از اون لذت بخش تر اینه که مرد به فکر آینده و پس انداز هم باشه چون قطعا ز ندگی خیلی بیشتر از این حرفا خرج داره و آینده هم که غیرقابل پیش بینی ... از مردای خسیس هم چندش آور تر مردایی هستن که برای همه دوروریاشون اهل بذل و بخشش و خرج کردنن اما برای خونوادشون یه قطره آبم از دستشون نمیچکه... دیدم که میگم و یکی از فامیلای نزدیکمون بخاطر همین قضیه از شوهرش جدا شده اینکه همش دنبال خرج کردن برای اینو اون بود اما هزینه اجاره خونه رو خانومش باید پرداخت میکرد

هر دو ، چه ولخرجی بی رویه چه خساست از دید من اشتباهه ، اینجا هم تعادل حرف اول را میزنه .
سپاس از حضور و نظر شما

قاصدک سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 17:32

تو بعضی زندگیا شوهر اقتصادی میشه و زن ولخرج که این مدلی به نظرم واسه اون خانوم خیلی سخته چون هر چیزی که میخواد بخره با مخالفت شدید روبه رو میشه. تو بعضی زندگیا هم شوهر ولخرج میشه و زن اقتصادی باز اینجوری به نظرم بهتره یعنی ترمز هزینه با خانوم که اصولا اهل خرج کردن هستش باشه بهتره مردا هم هر چقدر اهل خرج کردن زیادی باشن خوششون میاد یکی یه ذره کنترل کنه که پولاشون کامل به باد نره. البته حالت هاییم هست که هر دو ولخرج یا خسیس میشن که در این صورت مخالفتی در مورد کارا از طرف مقابل وجود نداره ولی یهو یا چششونو باز میکنن میبینن هیچی ندارن یا هم یه روزی نگاه میکنن میبینن تو این دنیا بودن و از هیچی استفاده نکردن.

با خرج کردن موافقم بشرط نیم نگاهی به آینده !
سپاس از حضور و نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد