بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنجشنبه های شاد !

حجم خوشحالی و شادی چقدر از زندگیتون را شامل میشه؟ بالاخره لحظاتی هست که شاد هستید و به چیزای دیگه فکر نمیکنین ، ببینید چی شده ؟ کی اومده؟ چکار میکنید ؟ تو حافظتون نگهش دارید ، اگه روزی لازمشون داشتید ، به اونی که خوشحالتون کرده بگید بیاد ، اون کاری که شادتون کرده را تکرار کنید ، خوشحالی را صدا کنید ، مطمئنم که میاد ،از دید من   اگه خوب بگردید دلیل شادی را توی وجود خودتون  پیدا خواهید کرد ، وقتی پیداش کردید ، بذارید آزاد بشه ، رهاش کنید ، تا سرشار از حس خوب بشید !

با پنجشنبه ها میونه خوبی دارم ، شاید برای من کافیه صبر کنم تا این روز برسه ،  روز خوبیه و سالهاست  از بچگی دوسش داشتم ، میدونم هر چی هم بشه ، طول هفته هر چقدر هم کار و گرفتاری باشه ، پنجشنبه ها خوبم و خوشحال.

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 14:42


خیلی خوب و آرزو دارم همه خوب باشن

ممنون برای آرزوی خوبتون

بارون پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 14:06

همیشه خوب و خوشحال باشی بلاگر مهربون

پنج شنبه ها سوگلی روزهای هفته اس، من که اسمش هم میاد حالم خوب میشه.
منم از همون بچگی ها پنج شنبه را از همه روزها بیشتر دوست داشتم، یجوری انگار پنج شنبه ها مال خودمه.

خوبی هم پنچشنبه ای؟
ممنون از شما و نظر پر از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد