بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

غیبت آرامش بخش !

یکم تنقلات و دیدن یه دوست یا فامیل ، همه چیز مهیاست تا شروع بشه ... فلانی اینطور کرده ، اون یکی اونطور کرده .... از دید من تا ضررش به کسی نرسیده ، یه جورایی برای بعضی ها آرامش بخشه و اشکالی هم نداره ، چی میشه صحبت از ما حتی غیر واقعی و حرفهای خلاف ، باعث و بانی آرامش کسی بشه؟ چرا بخوام حساس باشم؟ حتی مایل نیستم هم بدونم چی گفتن.

یه بار کسی بهم گفت میدونی فلانی چی راجبت میگه؟ گفتم نه و نمیخوام هم بدونم ، هر چی اصرار کرد ، نذاشتم به من بگه ، هر چی بود قطعا برای من مهم نبوده و واقعا هم نبوده.

وقتی جلسه غیبت تموم که میشه ، لبخند رضایتی به روی لبهاست و البته برنامه بعدی غیبت راجب همون دوست یا فامیلی است که اومده بوده پیشمون با یکی دیگر از دوستان ،کسی که پشت سر کس دیگه با ما حرف میزنه مطمئن باشید  پشت سر ما هم ، این کار را خواهد کرد.

من خودم این عادت را ندارم ولی از اینکه پشت سر من حرفی هم زده بشه ، ناراحت نمیشم  !

جلوی حرف مردم را نمیشه گرفت ، ولی میشه بهش بی تفاوت بود و آزادشون گذاشت که کمی آروم بشن ، خوشحال میشم پشت سر من حرف بزنن، اگه باعث آرامش کسی میشه.(لبخند)


نظرات 4 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 19:41 http://Elahe22.blogfa.com

تا بی تفاوت شدن راه زیادی دارم چون همش میاد تو ذهنم من ک بدش رو نخواستم چراااا این حرف رو زده

اگر به دنبال چرا ها باشیم ، عمرمون تموم میشه ، رها کردن یه چیزایی برای خودمون هم مفید تره !

الهه پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 19:39 http://Elahe22.blogfa.com

میشه یه کم بیشتر توضیح بدین ممنون میشم

اگر کسی پشت سرتون حرف زد ، براتون مهم نباشه ، به این فکر کنید که با اینکار آروم میشه ، حتی اگه پشت سر من صحبت کردن باعث آرامش و رضایت کسی بشه ، شخصا ناراحت نمیشم و مشکلی ندارم، حرف مهم نیست ، نمیشه هم جلوشو گرفت ، بخواهید اینکارو بکنید ، خودتون بیشتر عذاب میکشید و باید انرژی بیهوده مصرف کنید.

من پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 17:28 http://me2020.blogsky.com

خیلی باید کار کنی رو خودت که به این مرحله برسی و حرف دیگران برات اهمیت نداشته باشه و از اون سخت تر که راجع بهش کنجکاوی نکنی
ولی با این حرفتون کاملا موافقم که غیبت بعدی توسط مخاطبت با دیگری تکرار میشه

فکر نکنم خیلی هم سخت باشه ، خوبه که زیاد بزرگش نکنیم .
ممنون از نظرتون

بارون پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 16:35

ظرف تنقلاتش خوب بود
گاهی با یه دوست خیلی خوب و واقعی میشینی و حرف میزنی، اون میگه تو میگی، خلاصه با حرف زدن حالتون خوب میشه، اسمش غیبت نیست که، هست؟

من دقیقا برعکس شما، اصلا هم خوشم نمیاد از پشت سر من حرف زدن یک نفر آرامش داشته باشه این همه کار در دنیا وجود داره که حالت رو خوب کنه و آرامش داشته باشی، خب بگردن یه راه دیگه پیدا کنن چیکار به ما دارن؟
آخه مزه آرامشه میره زیر دندونش و روز به روز دایره آدمها رو زیاد تر میکنه، اینطوری آرامش خیلی ها رو بهم میزنه که خودش آرامش داشته باشه.
وقتی یه نفر اهل غیبت کردن و پشت سر دیگران حرف زدن باشه عملا دوست خوبی نداره و خودشم دوست خوبی نخواهد بود، خیلی کم پیش میاد هم صحبت اینطور آدما بشی مگه اینکه شبیه خودشون باشی.

صادقانه بگید، خانمها عروسی که میرن ، بعدش میشینن راجب مراسم حرف میزنن ، میگن اونو دیدی دماغشو عمل کرده بود ، افتضاح شده بود یا غذاشون اونجوری بودیا لباس زن فلانی را دیدی ، و بقیه موارد، این حرفا از از خود مراسم عروسی برای خانمها لذتش بیشتره ، مگه میشه جلوشونو گرفت؟!
ممنون از نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد