بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

روابط ترافیکی !

از دید من نحوه نشستن زن و مردا یا رفتارشون در ماشین خیلی چیزا را از روابطشون فاش میکنه !


- هر دو طرف با حداکثر فاصله از هم نشستن و جوری خودشون را به در ماشین فشار میدن که ممکنه در باز شه و  پرت شن بیرون ، اینا قطعا زن و شوهرن و این صحنه مربوط به یک جر و بحث طولانی و سکوت بعد از اونه که هیچکدوم هم کوتاه نیومدن ولی چون جایی دعوت بودن و مجبور بودن که برن دارن بزور همو تحمل میکنن .


- هر دو با فاصله مناسب نشستن، زن خوشحال و خندانه  و مرد هر دو دستش روی فرمونه و کمی در فکر ، زن آفتابگیر سمت خودشو داده پایین و تو آینه داره آرایششو بررسی میکنه ، احتمالا مهمونی خونه فامیل زن دعوتن ، فعلا همه چی آرومه و خبر خاصی نیست ، یه روز معمولی در روابط ترافیکی.


- مرد داره با صدای بلند حرف یا داد میزنه و اینو از باز شدن بیش از اندازه دهنش میشه تشخیص داد ، گاهی دستشو روی فرمون میکوبه و یه نگاه خشمگین به زن میکنه ، زن هم داره مستقیم روبروشو نگاه میکنه و فعلا سکوت کرده که حواس راننده بیشتر پرت نشه ، تا بعد که به مقصد رسیدن، حق مرد را به کف دستش بگذارد !


- فاصله شونه هاشون بیش از اندازه نزدیکه ، احتمالا یا نامزدن یا تازه ازدواج کردن ، مرد داره فقط با یک دست رانندگی میکنه !!!دارن  به حرفای هم  میخندن ، حتی اگه بامزه هم نباشه ، هر دو در بهترین وضعیت ظاهری هستن وهر یک  فکر میکنن که  دیگری را در تور خود انداخته  ! چون حواس هر دو  پرته از سمت راست خیابان و با سرعت پایین حرکت میکنن !


- اول چسبیده به هم نشستن و اگر بشه که مدتی زیر نظر داشته باشیشون ، میبینی که دختر خودشو میکشه کنار و از پنجره خودش داره بیرون را تماشا میکنه و ساکته و پسر داره حرف میزنه ، احتمالا دختر شنیده که باز خواستگاری آمدن پسر به عقب افتاده و  به سمت در ماشین متمایل شده و پسر هم داره علت تاخیر را توجیه میکنه،

اگر حرفای پسر مقبول بشه یا دختر حس کنه دوری زیادی صلاح نیست ، دوباره بهم میچسبن !


- مرد گردنش به سمت پایین خم شده و زن داره با حرارت صحبت میکنه و گاهی مرد سرشو بعنوان تایید تکون میده ، مسیر حرکت را زن با دستش برای مرد تعیین میکنه و یه جایی هم که زن میگه توقف میکنه و مرد نیم یا یه ساعت تو ماشین میشینه (چون جای پارک پیدا نمیشه) که زن بره خریدشو بکنه و بیاد ، قطعا زن سالاری در این رابطه برقراره !


- پسر همش داره از آینه ها عقب و بغل ماشین را بررسی میکنه  ، با فاصله مناسب نشستن و کم حرف میزنن ، احتمالا اولین قرارشون هست و هنوز نمیدونن به هم چی بگن ، پسر هم چون ماشین پدرشو برداشته نگرانه که یه موقع مشکلی براشون پیش نیاد و کسی جلوشونو نگیره و بپرسه ایشون چه نسبتی با شما دارن  یا تصادفی بشه و پدرش ، پدرش را دربیاره !


- پسر شیشه ماشین را داده پایین و تنهاست ، یه آهنگ سوزناک گذاشته و به اطرافش هم توجه نداره و برای کسی هم بوق نمیزنه ! و سیگارش را داره عمیق پک میزنه ، یارش قهر کرده یا شاید پای رقیب قوی تری درمیان باشه.

***

نظرات 1 + ارسال نظر
من جمعه 7 شهریور 1399 ساعت 15:10 http://me2020.blogsky.com

چه جالب هیچ وقت به این فکر نکردم که در پشت نحوه نشستن دنیایی پنهان باشه

(لبخند)
ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد