بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مرغ عشق !

وقتی آزادش گذاشتی و نرفت ، هم دوسش داری هم دوست داره !

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون جمعه 7 شهریور 1399 ساعت 19:17

اون مرغ عشق که بله.

+ یادمه کوچیک که بودم رفتم خونه یکی از آشناها و دیدم مرغ عشق دارن، توی قفس بود منم دلم سوخت در قفس را باز کردم پرواز کرد به یه ساعت نکشیده صاحبش با چشمای گریون اومد گفت گربه برد، هنوزم که هنوزه عذاب وجدان دارم.
خلاصه که اگر آزاد میزاریم باید مراقبش هم باشیم.

عشق به اون مفهوم که من میشناسمش یعنی آزادی و رهایی ، نه بند و اسارت ، کسی را که دوست داری آزادش بذار و از اینکه باز هم در کنارت مونده لذت ببر !
ممنون از نظر شما و شاید همان زمانی که آن مرغ عشق آزاد بوده تا گربه بخوردش ، به تمام زندگی در قفس و اسارتش می ارزیده !
کار درستی کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد