بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خاری در چشم !

دارن راجب آینده و زندگیشون حرف میزنن ، پسر یا دختر عقاید شون را راجب سبک زندگی آیندشون مطرح میکنند ، یکی از طرفین در رابطه با بعضی از آنها مشکل داره ولی بخاطر اینکه در روند ازدواج مشکلی پیش نیاد سکوت میکنه ، یا به خلاف و  برای جلب رضایت طرف مقابل خودش را موافق نشون میده و عقاید واقعیشو عنوان نمیکنه  و پیش خودش میگه ، کار از کار که گذشت ، یواش یواش وادارش میکنم که با عقیده من هم راه بیاد !

از دید من  کسی که اینکارو میکنه اشتباه بزرگی داره مرتکب میشه ، اگر همسر شما در آینده تن به نظر شما نداد؟ اگر کوتاه نیامد ؟ اگر گفت من مشخصا در رابطه با این زمینه بهت گفته بودم و راجبش حرف زده بودیم  ، چه خواهید کرد؟ (بدون نگاه جنسیتی)

عقیده دارم ، حرفهای زده شده در قبل ازدواج ، 50 سال بعد هم فرآموش نخواهد شد و  اگر آن زندگی ادامه هم پیدا کند ، ندیده گرفتن آن نظرات ، همیشه خاری در چشم و زمینه ای برای اختلاف باقی خواهد ماند !

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 9 شهریور 1399 ساعت 11:30

نمیدونم صداقت چه مشکلی داره که خیلیا فکر می کنن با تظاهر و دروغ و ... می تونن به هدفشون برسن. بعدا هم مایه عذاب دو طرف باشن. هر آدمی یه ویژگی هایی داره و با شخصیت مشابه خودش میتونه خوشبخت بشه این وسط بعضیا میخوان نقش یه مدل آدم دیگه رو بازی کنن (بدون نگاه جنسیتی) تا با یه شخصیت متفاوت از نظر سبک زندگی ازدواج کنن خب فرضا به نتیجه رسیدن مگه زندگی فقط یه روزه؟ یه عمر میخوان نقش بازی کنن؟! مطمئنا نمیتونن اون کسی که صادقانه رفتار نکرده بیشتر ضرر می کنه و از طرفی باعث رنجش طرف مقابل در تمام طول زندگی میشه.

ممنون از حضور و توضیحات خوبتون

Panah شنبه 8 شهریور 1399 ساعت 21:42 http://panahnevis.blogfa.com

عقیده خیلی مهمه ولی همه قیافه و پولو میبینن/:
وبتون خوشگل شده

ممنون از حضور و نظر واقع بینانتون

دوست شنبه 8 شهریور 1399 ساعت 21:14

سلام
خیلی مطالبت به دل میشینه. امکان نداره هرروز ای وبلاگ را نخونم. خیلی آموزنده ست.ممنون

سپاس از وقتی که میذارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد