بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بخشیدن با زور ؟!

کسی خطایی مرتکب شده و خودش هم به اون واقفه ، میاد و از شما معذرت میخواد ، شما نمیبخشی ، شروع میکنه به فشار آوردن که من که دیگه ازت معذرت خواستم ، برای چی نمیبخشی؟ یا میگه داری بهونه میگیری که قطع رابطه کنی  یا بدترمیگه ، اصلا نبخش ، منو بگو از کی دارم عذر میخوام !!

از دید من خوبه که یاد بگیریم به احساس هم احترام بذاریم شاید برای بخشش به زمان نیاز داری یا  اصلا داری بهونه میگیری ، دیگه نسبت بهش حس خوبی نداری یا کارش اینقدر بد بوده که قابل بخشش نیست ، خوبه که آدما اشتباهات همو ببخشن ، ولی یه جایی هم دلشون نمیخواد اینکارو بکنن ، با زور که نمیشه بخشید ! اتفاقا از دید من کسی بخواد بخشش را هم به شما تحمیل کنه ،  در همان صداقت ببخشید گفتنش هم باید شک کرد ، تازه از نظر من داره یک اشتباه دیگه هم (تحمیل عذرخواهی) مرتکب میشه که برای همین هم باید معذرت بخواد  !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد