بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آرامشگاه !

شاید لغتی تحت این عنوان نداشته باشیم ، ترکیبی است از آرامش و پسوند مکانی گاه !

از دید من هر انسان ، مکانی برای آرامش نیاز دارد یا نیاز خواهد داشت ، جایی که آنجا بتونه با خودش باشه و آرام بودن را تجربه کنه ، میتونه دریا ، کویر ، جنگل و کوه و دشت ، گوشه دنج اتاق  یا حتی وسط یه مرکز خرید باشه !

عقیده دارم ، حضور در مکانی که به ما آرامش میده هرازگاهی لازمه و باعث میشه زنگار فکرمون از هیجانات و تنشهای زندگی پاک بشه و خطوط ذهنمون دوباره مرتب و منظم بشن.

من آرامشگاه خودم را میشناسم و ازش استفاده میکنم ، توصیه میکنم شما هم بهش فکر کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 11 شهریور 1399 ساعت 15:32

من هم آرامشگاه خودمو دارم حتی در فکر و خیالم

فرق نمیکنه کجا باشه، فقط بهتون آرامش بده
ممنون از نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد