بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

توصیه دزدکی !

سارق تا مدل گوشی شما را نبیند اقدام به سرقت نمیکند !

برای او ارزش ندارد که ریسک و خطر کار خودش را برای یک گوشی ارزان قیمت هزینه کند.

توصیه میکنم حتما در خیابان یا مراکز خرید برای صحبت کردن با موبایل ،  از هندزفری بلوتوث استفاده کنید و گوشی درون کیف یا جیب شما باشد ، تا مدل گوشی شما مشخص نشود و احیانا" اگر سارقی در ان نزدیکی بود به فکر سرقت گوشی شما نیفتد.

نظرات 5 + ارسال نظر
اشک سرخ پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 09:28

سلام
به نکته مهمی اشاره کردین ممنون ازشما

ممنون از حضور شما

بارون چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 16:00

و اینکه اگر با تمام این مراقبت ها بازم آقا دزده هوای دزدی به سرش زد حداقل من که بدون چک و چونه کیف یا موبایل رو میزارم و جونمو نجات میدم، واقعا خطرناک شده و شنیدم به خاطر یه موبایل جون آدم ها رو میگیرن یا حتی دچار نقص عضو میشن.

در نهایت وقتی راهی نباشه عاقلانه ترین کار همینی هست که شما گفتید.
ممنون از حضورتون

دختر غریبه چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 14:55

از من خیلی راحت دو تا گوشی دزدیده شده
یکی تو دانشگاه
یکی هم مرکز خرید

حتما در هر دو مورد سارق از قبل گوشی شما را دیده بوده .
سپاس از حضورتون

قاصدک چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 13:01

نکته جالبی بود و به نظر من تو خیلی زمینه های زندگی هم صدق میکنه.

همینطوره ، مثلا وقتی یه کیف یا ساک در صندوق عقب ماشین میذارین ، به نظر من این کارو باید در پارکینگ منزل انجام بدین نه در خیابان ، ممکنه یه سارق ببینه و با تخریب قفل صندوق ...
سپاس از حضورتون

سارا چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 12:15 http://15azar59.blogsky.com

من توصیه میکنم که اون کیف یا جیب هم کیف و جیب گرانقیمتی نباشه

ممنون از توصیه خوب و حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد