بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

منت گذاشتن ، آزاد !

من شنیدم که میگن بعضی ها بدون منت یه کاری میکنن ،همچین چیزی وجود داره ؟ من که تا حالا ندیدم ،  اگر کسی کاری برام کرده منت هم گذاشته ، من هم همینطور ، منظورم از این نوشته اینه ،  کسی کار خوبی برامون کرده ، منت هم بذاره ، چه اشکالی داره؟

از منت گذاشتن خوشت نمیاد ،نذار کسی کاری برات بکنه !

این ذات و فطرت انسانه که در مقابل کاری که انجام میده ، انتظاری هم داشته باشه ، از دید من و تا آنجایی که تجربه دارم ، از پدر و مادر عزیز تر که کسی نیست ، آنها هم بابت محبتهایی که کردن منت میذارن و آنها را گاهی به رخ ما میکشن ، خب بذارید بگن ،  از ما چیزی کم میشه؟ شاید این پاداشی برای کار خوبی باشه که برامون کردن و حس خوبی بهشون بده ، از همنشین های محترم مجازی هم کسی خواست سر من منت بذاره ، آزاده ! (لبخند)

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 15:38


من من، من میخوام منت بزارم( بی جنبه به من میگن)
یه ساعته دارم فکر میکنم هیچی به ذهنم نمیرسه، آخه جا برای منت هم نزاشتی بسکه خوبی.

شما لطف داری ، یخورده بیشتر فکر کن ، وگرنه مجبور میشم من منت بذارم ! ( لبخند)
ممنون از حضور و نظر دلگرم کننده شما

من شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 13:39 http://me2020.blogsky.com

ولی به نظرم کسی که مدام کارش رو به رخ میکشه ارزش کار خودش رو پایین میاره،آدم یا نباید کاری کنه یا منت نزاره

من ندیدم کسی برای من کاری کنه و یه روزی یا یه جوری منت نذاره ، کمی فکر کن ، شما دیدی؟
بذار کار مثبتی برامون بکنه در این آشفته بازار ، منت گذاشتن را هم پاداش کار خوبش میپذیرم !
ممنون از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد