بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

راهکارهای ساده سلامتی

چای را کمی خنکتر از معمول بنوشید ، میزان قند مورد استفاده نصف میشود !

از ابتدا غذا را در بشقاب کم نکشید ، از نظر روانی بگذارید فکرتان به ارامش برسد، همان اندازه که همیشه میکشید در بشقاب بریزید ، بعد نصف آن را (خصوصا برنج) به قابلمه برگردانید !

ورزش را با زمان انجام ندهید ، مثلا نگویید 1 ساعت ورزش میکنم ، با تعداد انجام دهید ، مثلا مسیری را 60 بار بدوید ، 50 بار ورزش شکم و ... از تعداد کم شروع کنید و به ارامی آن را تا محدوده ای که شما را از ورزش زده نکند بیشتر کنید.

میزان نمک غذا را کم کنید و برای طعم گرفتن ، فلفل آن را بیشتر بریزید.

گوشت بوقلمون میزان کلسترول و چربی  کمتری از گوشت قرمز دارد ، طعم عالی و پروتئین مورد نیاز بدن شما را بخوبی تامین میکند.از آن بهتر گوشت شتر مرغ است با چربی بسیار پایین(از مرغ هم کمتر) ، طعم و رنگی مشابه گوشت قرمز .

شخصا طعم گوشت بلدرچین را دوست ندارم ولی سالم تر از سایر موارد است .


http://s14.picofile.com/file/8407704326/tosan35_Meat_table.jpg


موقع ورزش یا پیاده روی حتما کفش مناسب بپوشید.کلا سعی کنید از کفشهای کمی پاشنه دار استفاده کنید .

اگر حس کردید مشکلی در بدن شما از قبیل درد و یا ناراحتی غیرمترقبه بوجود آمد ، ابتدا ببینید در یکی دو ماه گذشته چه تغییری در سبک زندگی خود داده اید ، اکثرا میتوانید با کمی دقت منشا را پیدا و برطرفش نمایید . بسیاری از دردهای کمر یا حتی گردن میتواند بخاطر کفش نامناسب یا ورزشهای غیراصولی باشد. دردهای شانه میتواند از استفاده بیش از حد از کامپیوتر باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 18 شهریور 1399 ساعت 14:35

پس بگو چرا وقتی غذا کم میکشم همش احساس گرسنگی میکنم و بشقاب خالی و پر میشه و هر موقع زیاد بوده خیلی سریع احساس سیری میکنم، جالبه که هر چیزی در زندگی منشا فکری و روانی داره.

بلدرچین خیلی کوچیکه و واقعا خوردن گوشت موجود به این ظریف و کوچیکی برای من حس خوبی نداره، اینا باید آزاد باشن، اما خب هر کی میخوره نوش جونش.

و البته اراده نقش مهمی داره !
همینطوره ، میشه اشتها را در ذهن فریب داد ، به کم خوردن کمک میکنه.
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد