بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مذاق عجیب !

یه سوال برای من مطرح هست که فکرمو خیلی مشغول کرده ، بعضی از دخترخانمهای محترم تا قبل از ازدواج از یه سری غذاها خوششون نمیاد و اصلا طرفش نمیرن و گاهی هم  میگن حالمون بد میشه وقتی بوش به ما میخوره ،  ولی وقتی ازدواج میکنن ، مشکلی ندارند و اون غذا ها را با اشتها میخورن  ، چرا؟

مصداق :

کله پاچه !

آبگوشت !

از دید من با شروع زندگی مشترک خیلی چیزا تغییر میکنه از جمله مذاق !

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک شنبه 22 شهریور 1399 ساعت 08:45

من فکر میکنم اونا از اول از این غذاها خوششون میومده ولی فکر کردن اگه بگن که اینجورین کلاس داره!! مگه میشه ذائقه یهو همینجوری الکی عوض شه!
من و همسرم تو بعضی زمینه ها ذائقه متفاوت داریم و بعضی موقع ها من کوتاه میام و بعضی موقع ها اون ولی هیچ کدوممون با مدل دیگه هنوزم نتونستیم اونجوری که باید کنار بیایم و مجبورن مدل دیگه میخوریم.

این هم یه نظریه جدید در این زمینه میتونه باشه ، ولی میشه که ذائقه عوض شه ، من در کودکی از گوجه فرنگی خوشم نمیومد ولی ذائقه من تغییر کرد و الان اینطور نیستم.
نکنه شما هم کلاس میذاری جلوی همسرتون؟ (لبخند)
ممنون از نظرتون

دختر غریبه پنج‌شنبه 20 شهریور 1399 ساعت 20:22

بنظرم این در مورد آقایون هم صدق میکنه ...
برادر منم خیلی از غذاهارو نمیخورد الان همونا غذاهای مورد علاقه اش شدن!
ولی من فکر نکنم بتونم مذاقم رو طبق مذاق شوهر تطبیق بدم ... تازه شوهر رو هم مذاق خودم میکنم
من نپزم اونم نمیتونه بخوره ...

اون شوهری که شما غذا نپزی و تحمل کنه ،بهش سلام ما را برسان !
ممنون که با ما هستی

بارون پنج‌شنبه 20 شهریور 1399 ساعت 20:20

لابد چون تو خونه باباجان نازشون خریدار داره ناز میکنن ولی خونه همسرجان خوردی خوردی نخوردی خودت مجبوری یه چیز دیگه درست کنی و همین باعث میشه با همسر هماهنگ بشن
اینجاست که نشون میده خانما چقدر خوب و فداکارن

ولی من فکر میکنم سلیقه غذایی در دوره های مختلف زندگی فرق میکنه، نه فقط بعد از ازدواج بلکه ممکنه در هر زمان دیگه ای این اتفاق بیفته،
دیدین یه عده در بچگی خیلی به ماکارونی علاقه دارن ولی وقتی بزرگ میشن اصلا ماکارونی در گروه غذاییشون جایی نداره و ...

معقول بود پاراگراف اولتون !
سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد