بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

درست ترین کار !


راجب کاری که میخواهید بکنید حسابی فکر کنید ، بررسی کنید ، از تجربه ها استفاده کنید ، هر وقت به این نتیجه رسیدین که کار درستی هست ، انجامش بدین ، تا اینجا با هیچکس مشکلی ندارم و بعید میدونم کسی مخالف باشه،بعد مدتی متوجه میشین با تمام احتیاطی که کردین ، کار اشتباهی انجام دادین ، خواهش میکنم از کاری که کردین ، هر چند اشتباه ، پشیمون نشین ، افسوس نخورین ، غمگین نباشین ، این حرف تجربس ، توی اون مقطع از دید و نظر شما درست ترین کار بوده ، آفرین که شجاعت و شهامت انجامشو داشتین ، کار اشتباه خوبی کردین ، یه روزی متوجه حرف من میشین !

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 23 شهریور 1399 ساعت 11:12 Http://15azar59.blogsky.com

و من این تجربه را دارم و زمانی خیلی پشیمون شدم از کاری که کردم یعنی انقدر اطرافیان میگفتن دیدی اشتباه کردی نباید اونکار رو میکردی ولی به مرور زمان متوجه شدم دست کم به خودم بدهکار نیستم که ایکاش اونکار را کرده بودم حتی اگر پشیمون میشدم حتی اگر اشتباه بود ..

ممنون از به اشتراک گذاری تجربتون ، کار خوبی کردی سارا ، یه اشتباه خوب !

بارون شنبه 22 شهریور 1399 ساعت 22:56

کاش اینطور که شما میگی بود

از نظر من همینطوره ، اگر کاری کردی که الان پشیمونی، نباش ، توی اون مقطع کار درستی بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد