بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

حواسِ پرت !

اگر حس میکنید حواس جمعی ندارید و مدام در حال خرابکاری میباشید ، ظرفیت حافظه موقت ذهنتان توسط مطلبی اشغال شده و اجازه نمیدهد فضا برای رسیدگی منظم و مرتب به سایر موارد باقی بماند.

حافظه موقت بیشتر در کارهایی که بصورت روزمره انجام میدهید نقش دارد.

توصیه میکنم آن مورد را پیدا و حل نمایید تا فکرتان بتواند نظم و ترتیب پیدا کند و حواستان هم جمع شود !

یکی  از مصداق های این مسئله ، فرآموش کردن حرفی است که میخواستید بزنید ، حتما برای شما پیش آمده شروع به صحبت کردید ولی پس از چند لحظه فرآموش کردید که قصد داشتید در چه زمینه ای صحبت کنید  و رشته کلام را از دست دادید.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 12:00 Http://15azar59.blogsky.com

خوشبختانه من خیلی کم دچار حواس پرتی میشم تو ذهنم طبقه بندی دارم و اینو مدیون نوشتن چیزهایی هستم که فکرمو مشغول میکنه

راهکار خوبی پیشنهاد کردین ، نوشتن مشغولیت های ذهنی باعث میشه ، فضای موقت حافظه خالی و حواسمون بیشتر جمع بشه.
ممنون از حضور و پیشنهاد خوبتون

دختر غریبه سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 10:51

من‌چقدر حواس ِ پرت دارم !

ببین چی فکرتو درگیر کرده ، پیدا و برطرفش کن ، وقتی فضا باز بشه ، حواستون هم جمع میشه.
ممنون از اینکه با ما هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد