بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اسپم چیست؟

Spam در اصطلاح کامپیوتر به معنی هرز نامه است ، ایمیل ها یا پیامهایی هستند که شما مایل به دریافت آن نیستید ولی برای شما ارسال میشود ، معمولا هم عنوان پیام را جوری انتخاب میکنند که شما تحریک شده و آن ایمیل را باز نمایید ، ممکن است حاوی ویروس و یا تبلیغات (غالبا" اطلاعات غیر واقعی)باشد.

بهترین حالت هم این است که شما اصولا آنها را باز نکنید و مستقیم حذفشان کنید.خصوصا فایلهای ضمیمه ای که دارند، اکثرا به گوشی یا کامپیوتر شما صدمه میزنند.

تا وقتی مطمئن نشدید که فرستنده ایمیل کیست و هویت او را تایید نکردید ، آن را باز نکنید.تمامی سرویس دهنده های معتبر ایمیل ، فولدری به این نام دارند که با تشخیص خودشان موارد اسپم را به آنجا میریزند تا از ایمیلهای  اینباکس شما تفکیک شود ، البته گاها ایمیل های واقعی شما را نیز به اشتباه به آن فولدر هدایت میکنند ، توصیه میکنم فولدر اسپم را بازدید نمایید و اگر حس کردید ایمیل یا پیامی به اشتباه به آنجا ارسال شده ، آن را بازیابی و به اینباکس برگردانید.

در زندگی واقعی هم کم و بیش پیامهای اسپم دریافت میکنیم ، خصوصا از نوع عاشقانه، مواظب آنها نیز باشید !

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر غریبه سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 13:34

طبق معمول من بلد بودم

حالا حالت چهرتون هم موقع نوشتن این نظر که شما همه چیز را در دنیا بلدین ، مثل این استیکرِشده بود؟ ابروها بالا ؟ لبا مدل لوله ای؟ چشا هم گرد؟
ممنون از حضور پر فروغ شما ! (لبخند)

بارون سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 13:26

خیلی عالی
ممنون بابت اطلاعات خوبی که در اختیارمون میزارین

ممنون از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد