بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مگه میشه؟!

چند روز پیش توی یه فروشگاه بزرگ بیسکویت های دیجستیو را دیدم که روی هم چیده بودن به قیمت 3000 تومن !

با این گرونیا چطور یه بسته بیسکویت این قیمت؟

تازگیا نون خشکی نمیبینم !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 15:48

پارچ چای؟
با این حساب باید اسمش رو بزاریم گلو زخم کن،
چقدر خوشحالم که اصلا بسکویت دوست ندارم و مجبور نیستم با یه پارچ چای راحت الحقومش کنم.

در عوض با شکلات جبران میکنید ! (لبخند)

بارون سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 15:26


بیا همین یه دونه قیمتش نجومی نیست که اونم به خاطر لو دادن فرمولاسیونش( نون خشکی) فردا سه برابر میشه

گرون بشه ، مگه میشه خوردشون؟ یه پارچ چای لازمه تا یکیشو بتونی بخوری !

قاصدک سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 13:46

خریدای من معمولا قیمت پایینه راستش خوراکی هم زیاد میگیرم و محل کار میخورم ولی همه رو از لحاظ قیمت چک میکنم به من نخندید ولی خوراکی زیر 3000 نباشه نمیگیرم
اگه محتواش منظورتونه که خیلی نباید بهش فکر کرد چون اون وقت نباید چیزی بخریم محتوای همه مشکل داره و هر کس یه بازدیدی از هر کارخونه ای داشته اون محصولو به کل از زندگیش حذف کرده

زمان دانشجویی از این بیسکویت ها زیاد میخوردم ، البته اول در چای غوطه ور میکردیم که یکم نرم بشه و بشه خوردش !
با پاراگراف دوم شما موافقم ، تجربه شخصی خودم هست ، سر یه موضوع کاری از یه کارخانه مواد غذایی بازدید داشتم ، دیگه هر جا محصولاتشو میبینم ، حالم بد میشه !
همین موضوع باعث شد من یه تصمیم جدی در زمینه غذاهای آماده بگیرم ، قاطعانه بخودم گفتم دیگه از هیچ کارخانه مواد غذایی بازدید نمیکنم و غذاهای خوشمزشون را میخورم و تصور میکنم که همون یکی اونجور بوده و بقیه رعایت میکنند ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد