بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سلب مسئولیت

وقتی در زندگی در کنار شخصی قرار میگیرید که بسیار مسئولیت پذیر و منظم و دقیق است ، ناخودآگاه و بدون اراده و تصمیم قبلی آرام آرام از خود سلب مسئولیت میکنید و دیگر خود را موظف به انجام دادن بعضی از امور که بعهده و وظیفه شما بوده نمیبینید. حتی این کار با استقبال شخص مقابل روبرو خواهد شد .

شخص مقابل با توجه به روحیه ای که دارد مسئولیت زندگی را میپذیرد و حتی در رابطه با مواردی که شما میبایستی انجام میدادید نیز ، او عهده دار این وظیفه خواهد شد.

تا اینجا شاید بد نباشد و خصوصا" خانمها از این قضیه راضی باشند ،پس از مدتی فشار بر روی شخص مقابل زیاد میشود ، او به مرور فرسوده  و این فرسودگی در حالتهای عصبی یا تنش خود را بروز میدهد و شاید حتی علت اصلی این برخوردها و ناراحتی ها  نیز بسادگی مشخص نشود .

توصیه میکنم شخص مقابل شما هر چقدر هم پذیرفت که تمامی کارها ی زندگی را به عهده بگیرد ، شما از مسئولیت شانه خالی نکنید و در امور زندگی مشارکت فعال داشته باشید .

نظرات 1 + ارسال نظر
قاصدک چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 13:23

انصافا این مورد خیلی یادگرفتنی بود به خصوص واسه من ممنون.

دقیقا این نوشته مربوط به که کسایی میشه که در حال حاضر توی زندگی هستند و وقتی طرف مقابل بیش از حد مسئولیت میپذیره ، آنها خودشون را فارغ میبینن ولی از دید من عوارض این فشارها بر روی شخص مقابلشون یه روزی برای آنها هم مشکل بوجود میاره.
ممنون از اینکه با ما هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد