بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز : فقط یک بار در زندگی !

یکی از برگزار کنندگان مراسم عروسی داشت به زوجی که برای انعقاد قرارداد برگزاری مراسمشان به او مراجعه کرده بودن توضیح میداد،  سرویس طلایی ما را بگیرید ، این اتفاقیه که فقط یک بار در زندگی میفته !

عروس و داماد به هم نگاهی کردند و لبخندی زدند !

داماد بار سومش بود و عروس بار دومش !

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر غریبه جمعه 28 شهریور 1399 ساعت 14:59

خوشبحالشون
حالا برای من یکبار اتفاق بیفته کلی ذوق میکنم
اگه دو بار سه بار باشه که دیگه عالیه

شاید تنها چیز خوبیه که میتونم آرزو کنم فقط یکبار براتون اتفاق بیفته !
کنترل اشتها برای تناسب اندام مفیده ! (لبخند)
ممنون از حضور و نظرتون

بارون جمعه 28 شهریور 1399 ساعت 14:55

نظر من این بود، اگرنه که من هیچ وقت کلی نمیگم، برای اون دو نفر درست ترین این بوده و شاید برای خیلی های دیگر.

به حسن نیت و صداقت در نظرهای شما اعتماد کامل دارم.
ممنون از اینکه با ما هستید

بارون جمعه 28 شهریور 1399 ساعت 14:39

همون یک بارش هم زیادیه، والا

تجربه دارید؟
این طنز یه جوری موضوع نوشته "درست ترین کار" میتونه باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد