بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مرد و زن رویایی !

وجود ندارد ! اسمش روشه ، رویا ، خیال ، وهم و هر چیزی که از واقعیت دوره.

از بچگی فیلمها ، کتاب های داستان ، قصه های زیبا ، ترانه های عاشقانه و خیلی چیزهای دیگه باعث شده که در ذهنمون از یه مرد یا زن رویایی چیزی درست کنیم که تا حالا کسی واقعیشو ندیده !

پس نیست ، پس توقع نداشته باشیم ، پس تو رفتار و اعمال و ظاهر کسی دنبال ان چیزی که تو ذهنمون ساختیم  نباشیم.

از دید من تفکیک رویا و واقعیت میتونه کمک بزرگی به ما و خصوصا کسانی که در دهه دوم و سوم زندگیشون هستند باشه تا بتونن بجای تصور و توهم از کسی که سوار اسب سفید خواهد آمد یا شاهزاده خانم گیسو کمند ، به پیشرفت و زندگی خود برسند.

از تک تک خواننده های این سطور میپرسم در دوران 20 و چندسالگی و اوج شکوفایی هوش و ذکاوتتان و توان و انرژی مناسب برای ساخت آینده ، چه روزها و فرصت هایی را در پی رویاهای عاشقانه از دست دادید؟ چقدر خود را فرسوده و افسرده کردید؟ شاید دورانی است که باید به این شکل بگذرد و قسمتی از تکامل روح ما باشد ولی ادامه دادن آن ، ماندن در رویای مرد و زن اسطوره ای ، عشق های بی سرانجام و تجربه های تلخ تکراری و... اشتباه محض است ، از نظر من هر چه از واقعیت دورتر شویم مسیر برگشت برایمان سخت تر و پر هزینه تر خواهد بود. واقعیت جایی است که در نهایت ناگزیر میبایستی به آن برگردیم !

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 16:28

قبولش سخته اما واقعیت رو باید پذیرفت.
اگر چشم باز کنیم و واقعیتهای زندگی رو ببینیم دیگه با افراد رویایی کاری نداریم چون تازه میفهمیم آدم رویایی وجود نداره، و واقعا هم وجود نداره.

ممنون از واقع بین بودن و نظرشما

سارا یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 14:26 Http://15azar59.blogsky.com

من در۲۱ سالگی مادر شدم و در ۲۰ و چند سالگی دنبال اساتید دانشگاه میدویدم و بعدم جریان های زندگی وقتی برام نزاشت که بخوام به مرد و زن رویایی فکر کنم اما کاملا موافقم هیچ مرد و زنی تحت عنوان مرد و زن رویاها وجود نداره

میدونید اگر در سن کم بتونیم خودمون را راضی کنیم که از تجربه دیگران استفاده کنیم ، چقدر میتونیم پیشرفت کنیم و جلوتر از بقیه باشیم؟
ممنون از نظر و انتقال تجربه شما

قاصدک یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 13:54

آدم وقتی یکی رو دوست داره فکر میکنه وقتی که بهش رسید همیشه میتونه اونجوری که باید و تو تصورش بود رفتار کنه ولی تو زندگی واقعی همه چی دائمی نیست گاهی آدم حوصله نداره یه موقع هایی حس و حالش بیشتره و یه موقع هایی کمتر و یه موقع هایی با وجود علاقه زیاد وقت بعضی کارا رو نداره یه موقع هایی شرایط مساعد نیست و ...

خوبه که خودتون دارید یه جورایی واقعیت نوشته منو زندگی میکنید !
ممنون از نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد