بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تفاوت سبک !

چند وقت پیش از خیابونی رد میشدم ( شهری که سفر کرده بودم) یه تابلوی جالب دیدم ، تابلوی یه پزشک با چراغهای ریز چشمک زن ، روش نوشته بود خانم دکتر ... پزشک عمومی ، اول تعجب کردم ولی بعدش پیش خودم تصور کردم با اینکه معمول نیست ولی حتما دوست داشته ، سلیقه او بوده و تعجب من هم بخاطر تفاوت سلیقه است نه بخاطر مشکل دار بودن اون تابلو .

یه موقع ممکنه یه مرد از چکمه قرمز خوشش بیاد یا یه زن از پیرهن مردونه ، اینکه حس درونی آدم بهش چی میگه مهمتر از اینه که سلیقه دیگران چیه.

از دید من کسی که بخاطر سلیقه دیگران ، سبک یه زندگی را که بهش علاقه داره ، ترک میکنه ، متاسفانه اصلا شجاع نیست و آدم ضعیفیه و در دراز مدت قطعا حسرت خواهد خورد که چرا کاری را که دوست داشته نکرده.

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت 16:23

چکمه قرمز حتما هم از این تق تقیا؟؟
البته که من جدی نگفتم و با نوشته ات خیلی موافقم، آدمهایی که به درستی و برای خودشون زندگی میکنن نه به سبک و سلیقه دیگران به شدت دوست میدارم و به گفته شما آدمهای بسیار شجاعی هستن، بخوای به ساز و سلیقه بقیه برقصی تباه میشی.
سلیقه فردی خودت فقط مال خودته و منحصربفرده ولی بخوای با سلیقه دیگران پیش بری باید هر لحظه یه رنگ عوض کنی و میشی یه بی ثبات بدون آرامش.

حالا دیگه نه تا اون حد !( لبخند)
به نکته خوبی اشاره کردین ، اگر بر روی سلیقه ذاتی تاکید نداشته باشیم ، تبدیل به یه مقلد کور میشیم.
ممنون از نظر شما

تیلوتیلو دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت 15:35 https://meslehichkass.blogsky.com/


گاهی بد نیست نظرات آدمها را بشنویم
نظرات مخالف را
انتقادها را
شاید با یه نگاه از بیرون و کمی دورتر - با یه چشم انداز بازتر دارن چیزی را میبینن که ما نمیبینیم...
شنیدنش ضرری نداره... شنیدن... فکر کردن... بعد تصمیم گرفتن

با احترام به نظر شما ، منظور از این نوشته بیشتر بر روی سلایق مادی بود، در زمینه مفاهیم با شما موافقم.
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد