بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تحقیر رقیب !

دیدم بعضی رقیب خود را تحقیر و کوچک میکنند ، برای مثال شخص دیگری در کلاسی که میروید رقیب درسی است و به دیگر همکلاسی ها میگویید که او سواد کافی ندارد یا درسش آنچنان که میگویند خوب نیست ، یا رقیب عشقی که میگویید یا امکانات خوبی ندارد یا آنقدر که شایسته شماست دوستتان ندارد.

از دید من این کار بسیار اشتباه است ، 2 حالت دارد :

1- رقیب را شکست داده اید و پیروز شدید که در آن صورت با اعتراف خودتان کار بزرگی نکردید و چیرگی شما به یک آدم ضعیف بوده !

2- از او شکست میخورید و دیگران میگویند شما چقدر ناتوان بودید که از  کسی که آنچنان هم توانمند و قوی نبوده ، شکست خوردید!

به نظر من اگر رقیب شما جدی و قدرتمند بود ، اتفاقا توانایی های او را بزرگتر از حد معمول نشان دهید تا در صورت پیروزی یا شکست ، خودتان دچار مشکل نشوید !

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 13:30

آخ آخ امان از رفتارهای زشت ما آدمها..
من که اصلا دوسشون ندارم حتی اونهایی که در ظاهر خوب و برنده هستند ولی دست به تحقیرشون خوبه.
به نظر من اونی که دیگران رو تحقیر میکنه کلا بازنده است، غیر اینه که از قدرت رقیب میترسه و با تحقیر میخواد اعتماد بنفس کاذب به خودش القا کنه؟
کار خوبی نیست تحقیر..
فرقی هم نمی کنه کجا و چه آدمی تحقیر بشه، کلا از اون دسته کارهای خیلی زشته.

موافقم و اضافه میکنم در مورد رقیب این کار بیشتر بخودمون آسیب میزنه.
ممنون از نظر و حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد