بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بدهکار !

بیشترین بدهی آدم همیشه به خودشه !

خودتو چقدر بدهکار موارد زیر میبینی؟ میتونی جلوی هر کدوم که حس میکنی بخودت بدهکاری یه ستاره بزنی و روشون کار کنی !

- شاد بودن

- رضایت کلی از زندگیت

- کتاب خواندن یا هر گونه مطالعه

- معاشرت ، روابط اجتماعی و حضور در جمع

- ورزش

- سفر

- خرج کردن و خرید آنچه دوست داری

- جایی که نباید خجالت میکشیدی،  کشیدی و رودرواسی کردی !

- نه گفتن در جایی که میبایستی بگی و نگفتی

- کسی را دوست داشتی و بهش ابراز نکردی

- کسی را دوست نداشتی و باز هم به دلایلی ادامه دادی !

- با سلیقه خودت زندگی کردن (ظاهر و رفتار)

- داشتن اعتماد به نفس

- آینده نگری

- واقع بین بودن

- تلاش کافی برای کسب درآمد

- آموزش و یادگیری چیزی که بهش علاقه داشتی ولی بنا به دلایلی دنبالش نرفتی  (موسیقی ، نقاشی ، نویسندگی ، شعر ، کامپیوتر و ...)

- احقاق حق  از خدماتی که میبایستی بگیری (غذای بد در رستوران خوردی یا کالای نامرغوب خریدی و چیزی نگفتی)

- صداقت در مقابل صداقت (کسی حقیقت را بهت گفته ولی نگرانی اگر شما بگی مشکلی بوجود بیاد)

***

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت 21:03 https://roya-94.blogsky.com/

همه موارد

متافم، فکر کنم در درونتون نیاز به یه خونه تکونی دارید!

سارا چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت 19:10 Http://15azar59.blogsky.com

در مورد چیزایی که نوشتی با اغماض نسبتا راضی هستم از خودم جز مواردی: مالی اونم چون اجبار به انتخاب دارم به خاطر اینکه بودجه ام‌خیلی محدوده با اینحال شده برای خودم خریدی بکنم که بهم خیلی بچسبه ...به سلیقه خودم زندگی نمیکنم چون امکانشو ندارم اما تا جایی که بتونم همین زندگی رو اندکی طبق سلیقه ام کردم ...۴ مورد اخر۳ مورد از خودم ناراضی ام خیلی هم ناراضی ام
ولی احقاق حق در اون مورد از خودم راضی ام از پسش برمیام ..
.از همه مهمتر از سفر خوشم نمیاد ..

ممنون سارا ، همیشه بعنوان یه شخص دقیق شناختمتون

بارون چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت 16:50

حالا تمام این موارد به کنار، اون موردی که فقط ستارهاشو گذاشتین و خودش نامرئی هست منو کنجکاو کرده
تازه سه ستاره هم هست..
( خودتون گفتین جلوی هر موردی که لازم هست ستاره بزاریم)

اون آخر کاره ،مواظب باشین روز آخر به زندگیتون بدهکار نباشین و برین !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد