بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام شب پنجشنبه !


شام امشب ،برگر گوشت مغز ران گوساله در فر ( بدون روغن) + سالاد کلم سفید ، هویج ، گل کلم خرد شده+ نان خشک شوید دار + گوجه+ قارچ برشته در فر


حدود ۳۵۰ کیلو کالری مجموع انرژی این بشقاب هست ، اگر در طول روز میزان کالری را محاسبه نمایید (خانمها تا۱۰۰۰ کیلو و آقایان تا ۱۲۰۰ کیلو کالری) و حدود نیم ساعت ورزشی داشته باشید که ضربان قلب را به بالای ۱۰۰ برساند و عرق کنید ، امید داشته باشید که به اندام مناسب برسید وگرنه به تپل شدن سلام کنید !

نظرات 5 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 12:53

مشکل از اونجا شروع میشه که خوراکی ها هم تپلی ها رو بیشتر دوس دارن..

عشق دوطرفه یعنی این !

تیلوتیلو پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 12:44 https://meslehichkass.blogsky.com/

حالا که درخواست دارین مخالفت های منو بشنوید:
اولا که هیچوقت گوشت گاو و گوساله نمیخورم ... خیلی خیلی طبع سردی دارن و اصلا با من سازگار نیستند... اصلا تا وقتی اون بره لذیذ و خوشمزه که توی صحرا چریده و اورگانیک علف بیابان خورده و اونقدر خوشمزه ست وجود داره چرا من باید گاو و گوساله بخورم؟؟؟؟؟

اصلا میگم برو شکار آهو ، میگن گوشتشم لذیذه !
ضمنا من کی و کجا به کسی تعارف کردم؟

سارا پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 12:43 Http://15azar59.blogsky.com

سلام بر تپلی
اصلا تپلا خیلی مهربونن خیلی هم باهاشون خوش میگذره ..والا

میبینم تپلی ها متحد شدن و دارن هجوم میارن ! (لبخند)

تیلوتیلو پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 10:17 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
یک تپل هستم....

سلام تپلی

مهنا پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 09:28 https://mohannamoon.blogfa.com

من عاشق قارچ و گوجه هستم .

بقیشو ندوست

باشه برای سفارش بعد قارچ و گوجه را بیشتر میذارم (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد